Pandemia a efectuat un apel și la call-center-ul Studio Moderna.
I s-a răspuns cu promptitudine și cu măsurile impuse de situație.
Într-un interviu acordat site-ului delucru.md, cei de la Studio Moderna ne-au relatat cum a gestionat compania criza, adaptându-se noului context.
În plus, afli dacă mai merită să fii operator call-center în viitor și ce se așteaptă de la potențialii angajați, indiferent de nivelul lor de experiență.
2020 într-adevăr ne-a luat prin surprindere, pentru că nimeni nu și-a imaginat cum aveau să evolueze lucrurile. Inițial, toți credeam că situația pandemică nu va dura mai mult de două-trei luni, însă acum avem angajați care deja de un an lucrează remote. Primul pas pe care l-am făcut a fost asigurarea tehnică a angajaților, făcând atfel posibil lucrul de oriunde.
Fiecare angajat este asigurat cu softul necesar pentru a-și desfășura munca de acasă. Necesarul pentru ei este un notebook sau PC și acces la internet.
Pe lângă aprovizionarea tehnică, mai este asigurat și mentoratul, fiecare angajat fiind ghidat de către un supraveghetor, care, în orice moment, este disponibil să ofere tot suportul necesar.
La început, nimeni dintre angajați nu avea instrumentarul necesar, pentru că nici noi nu eram pregătiți pentru o astfel de situație. Unica soluție a fost să oferim toate resursele necesare pentru ca angajații să poată lucra de acasă. Astfel am permis ca angajații să ia calculatoarele din oficiu și să lucreze remote.
Meseria de operator call-center este cu siguranță una a viitorului! Pandemia a schimbat foarte mult deprinderile consumatorului.
Acum doi ani, puțini își imaginau o achiziție prin telefon, iar astăzi fiecare are nevoie de un consultant la celălalt capăt al firului, care să ajute la luarea deciziei corecte. Să fii un agent de call-center astăzi, înseamnă să îți asiguri ziua de mâine, pentru că această meserie poate fi făcută din orice colț al lumii. Acum toți consumatorii trec în mediul online, unde se așteaptă să găsească toate produsele necesare, iar noi ne asumăm responsabilitatea satisfacerii acestei așteptări.
Misiunea noastră este să aducem soluții inovatoare direct la tine acasă. Să asigurăm consumatorilor o viață confortabilă, sănătoasă și activă. De asemenea, pentru noi este foarte important să oferim tinerilor talentați atât posibilitatea încadrării în câmpul muncii din țara noastră, cât și sprijinul necesar pentru rezultate palpabile și dezvoltare continuă.
Din start am fost deschiși să angajăm oameni fără experiență, pentru că, în 2010, când Studio Moderna și-a început activitatea în Republica Moldova, nimeni nu știa ce înseamnă vânzări prin telefon.
Se oferă o instruire profesională pentru o perioadă de trei zile tuturor candidaților, pentru a-i pregăti să recepționeze, să efectueze un apel telefonic și nu numai. Cursul asigură cunoștințe din sfera disciplinelor economice, cum ar fi tehnici de vânzări sau bazele negocierii eficiente. Tot în această etapă, candidații învață gama noastră de produse și cum să folosească softul cu care lucrăm. Pentru juniorii noștri avem un program de dezvoltare continuă care durează 3 luni, în care noi le oferim toate cunoștințele necesare împlinirii profesionale.
Avem următoarele așteptări față de candidații noștri: să fie perseverenți, comunicativi, responsabili și, nu în ultimul rând, să manifeste interesul și dorința de a deveni specialiști în domeniul vânzărilor.
Încredințându-te că știe să gestioneze crizele – pandemice, de personal și de adaptare la locul de muncă – Studio Moderna își ține linia deschisă.
Tu de care parte a firului vrei să fii?