Absolventă ASEM, specializarea Business și Administrarea Afacerilor, cu experiență în vânzări și administrație publică. Caut un post în domeniul economic, financiar sau administrativ, unde pot aplica abilitățile mele de analiză, comunicare și organizare. Sunt orientată spre rezultate și învăț rapid – pregătită să contribui activ la creșterea companiei.
Preferabil, caut oportunități în sectorul Râșcani,Centru,Ciocana sau orașul Stăuceni pentru a asigura punctualitate și flexibilitate în program.
(Кишинёв)
Обязанности:
Asigurarea deservirii calitative a clienților – oferă informații, consultanță și soluții potrivite nevoilor fiecărui client.(Кишинёв)
Обязанности:
• Participare în activitatea call center și în comunicarea cu clienții(Кишинёв)
Обязанности:
(Кишинёв)
Обязанности:
• Participare la activități administrative și organizatorice(Кишинёв)
(Кишинёв)
Обязанности:
Aranjare marfă, servire clienți, inventarФакультет, специальность: Bussines și administrarea afacerilor
Город: Кишинёв
Sunt o persoană activă, curioasă și deschisă spre tot ce e nou – valori care mă motivează să mă implic constant în activități care îmi aduc bucurie și mă ajută să evoluez.