Absolventă ASEM, specializarea Business și Administrarea Afacerilor, cu experiență în vânzări și administrație publică. Caut un post în domeniul economic, financiar sau administrativ, unde pot aplica abilitățile mele de analiză, comunicare și organizare. Sunt orientată spre rezultate și învăț rapid – pregătită să contribui activ la creșterea companiei.
Preferabil, caut oportunități în sectorul Râșcani,Centru,Ciocana sau orașul Stăuceni pentru a asigura punctualitate și flexibilitate în program.
(Chișinău)
Responsabilități:
Asigurarea deservirii calitative a clienților – oferă informații, consultanță și soluții potrivite nevoilor fiecărui client.(Chișinău)
Responsabilități:
• Participare în activitatea call center și în comunicarea cu clienții(Chișinău)
Responsabilități:
(Chișinău)
Responsabilități:
• Participare la activități administrative și organizatorice(Chișinău)
(Chișinău)
Responsabilități:
Aranjare marfă, servire clienți, inventarFacultatea, specialitatea: Bussines și administrarea afacerilor
Oraș: Chișinău
Sunt o persoană activă, curioasă și deschisă spre tot ce e nou – valori care mă motivează să mă implic constant în activități care îmi aduc bucurie și mă ajută să evoluez.