șef serviciu resurse umane/șef în domeniul resurse umane
Обязанности:
• Verificarea, actualizarea și întocmirea actelor HR;
• Acordarea suportului în activitățile de selecție, adaptare și dezvoltare a personalului;
• Asistență în procesele de administrare și atestare;
• Colectarea, examinarea și validarea datelor salariale;
• Contribuirea la îmbunătățirea proceselor operaționale;
• Gestionarea relațiilor cu angajații și rezolvarea eficientă a oricăror conflicte interne.
• Monitorizarea și analiza datelor despre angajați pentru a îmbunătăți politicile de resurse umane.
• Asigurarea conformității cu legislația muncii și cele mai bune practici în domeniu.
• întocmirea și actualizarea documentelor de angajare, elaborarea actelor necesare ce țin de evidența de personal şi introducerea tuturor datelor în sistemul de gestiune a personalului (concedii anuale, concedii medicale, concedii suplimentare, concedii neplătite);
• gestionarea dosarelor de personal
• elaborarea și verificarea tabelelor de evidență a timpului de muncă ale angajaților, monitorizarea absențelor și a concediilor angajaților;
• elaborarea graficului de concedii anuale și aprobarea acestuia cu managerii de departamente;
• pregătirea documentelor interne pentru arhivare (evidență și remunerare personal) în condiții de păstrare a confidențialității datelor.
• asistarea în pregătirea statelor de plată prin furnizarea datelor relevante (absențe, bonusuri, concedii, etc.)
• gestionarea altor aspecte administrative legate de angajați.
• lucru de secretariat în cancelarie (corespondența, apeluri telefonice, birotică, organizare cadouri la lucratori pentru sarbatori).