Aptitudini: responsabilitate, abilități de comunicare, perseverență, respect faţă de oameni, organizare, corectitudine, flexibilitate, disciplină rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, spirit de echipă.
(Chișinău)
Responsabilități:
• Verificarea, actualizarea și întocmirea actelor HR;(Chișinău)
Responsabilități:
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date de tip 1C (angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj, concedii)(Chișinău)
Responsabilități:
Asigurarea angajării, formării și perfecționării personalului;(Chișinău)
Responsabilități:
Receptionarea apelurilor telefonice; - prelucrare contracte cu partenerii; - lucrul cu tehnica de oficiu (fax,scaner); - corespondenta intrare-iesire;(Bălți)
Responsabilități:
introducerea si prelucrarea datelor echipamentelor de masurare, evidenta gazelor naturale folosite de catre consumatorii casnici, lucrul cu clienții(Bălți)
Responsabilități:
recrutarea personalului, fise de post, fise personale, foi pontaj, corespondenta intrare-iesire, contracte de prestare servicii cu parteneriiFacultatea, specialitatea: Pedagogie si psihologie
Oraș: Bălți
Ion Semcov (șef departament logistică)
Cheliuh Cristina (manager serviciu personal)