Больше информации о резюме и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
Резюме от 19.02.2024

Sunt gata să accept orice funcție

15 000 лей

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
26 Декабря 1997 (27 лет)
Oпыт:
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Office / Back-office / Secretariat

Обо мне

Doritoare de a ma dezvolta în continuu, responsabila și sociabilă 

Oпыт

Casa de Comerț VITA

(Кишинёв)

Апрель 2019 - Настоящее время
Manager oficiu

Обязанности:

1. Gestionarea activităților administrative:
• Organizarea și gestionarea programelor și a calendarului departamentului de vânzări.
• Asigurarea aprovizionării cu consumabile de birou și alte resurse necesare.
• Gestionarea corespondenței și a comunicării interne și externe (e-mailuri, telefoane, scrisori etc.).
• Pregătirea și actualizarea documentelor, rapoartelor și prezentărilor solicitate de echipa de vânzări.
2. Suport administrativ:
• Asistarea managerului de vânzări și a echipei de vânzări în sarcinile administrative zilnice.
• Întocmirea și gestionarea documentelor și a rapoartelor specifice departamentului de vânzări.
• Monitorizarea și actualizarea bazelor de date, sistemelor de gestionare a clienților și a altor instrumente de lucru specifice.
3. Analiza performanțelor:
• Utilizarea software-urilor specifice, inclusiv Qlik și Visit Basis, pentru analiza datelor și raportarea performanțelor echipei de vânzări și merchandising.
• Colectarea și analiza datelor referitoare la vânzări, acoperirea pieței și alte KPI-uri relevante.
• Elaborarea rapoartelor și prezentărilor cu privire la performanțele echipei și identificarea oportunităților de îmbunătățire.
4. Gestionarea promoțiilor și compensărilor:
• Monitorizarea și gestionarea actelor referitoare la promoții și compensări de reduceri promoționale și disconturi.
• Asigurarea respectării condițiilor promoțiilor și a cerințelor furnizorilor și clienților.
• Colaborarea cu departamentul de marketing pentru implementarea promoțiilor și actualizarea materialelor promoționale.
• Întocmirea rapoartelor și a documentelor de compensare pentru clienți și furnizori, respectând termenele și cerințele contractuale.
5. Coordonarea întâlnirilor și a evenimentelor:
• Organizarea și programarea întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor interne și externe ale departamentului de vânzări.
• Asigurarea logistică a acestor întâlniri și evenimente, inclusiv rezervarea spațiilor, pregătirea materialelor și facilitarea participării membrilor echipei.
6. Coordonarea fluxului de informații:
• Asigurarea unui flux eficient de informații și comunicare între membrii echipei de vânzări și alte departamente din companie.
• Gestionarea și distribuirea corespunzătoare a informațiilor și documentelor relevante către membrii echipei de vânzări și alte părți interesate.
7. Raportare și analiză:
• Asistență în întocmirea rapoartelor de vânzări, analiza datelor și elaborarea prezentărilor pentru conducerea superioară.
• Monitorizarea și raportarea performanțelor echipei de vânzări și a altor indicatori relevanți către managerul de vânzări.
8. Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii:
• Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții și furnizorii, asigurându-se că necesitățile și cerințele acestora sunt înțelese și îndeplinite.
• Negocierea și încheierea contractelor cu furnizorii, precum și gestionarea corespunzătoare a documentelor contractuale.
Cic Fidesco SRL

(Кишинёв)

Май 2016 - Март 2019
(2 года 10 месяцев)
Administrator sala

Обязанности:

Recepționarea marfii,funcții de administrare a personalului, lucru cu casele de marcat, încasarea banilor

Образование (Среднее специальное)

09.2014 - 05.2018
Colegiul Național de Comerț al ASEM

Факультет, специальность: Comert

Город: Кишинёв

Знание языков

Румынский — Родной
Русский — Средний
Ключевые навыки
Analiza datelor Excel Managementul proiectelor Abilități interpersonale Adaptabilitate Comunicare Creativitate Empatie Etica în muncă Învățare continuă Lucru în echipa Time Management Toleranță Umor

Похожие резюме

Резюме от 05.04.2023
Возраст:23 лет
Oпыт: 3 месяца
Последнее место работы: Casier
Granier , (3 месяца ) Март 2022 - Июнь 2022
Кишинёв Full-time
Резюме от 30.05.2023
Возраст:37 лет
Oпыт: 11 лет 5 месяцев
Последнее место работы: Consultant optica
Farmacia familia , (4 года 2 месяца ) Декабрь 2019 - Февраль 2024
Бельцы Full-time 10 000 лей
Резюме от 25.03.2024
Возраст:31 лет
Oпыт: 7 лет 10 месяцев
Последнее место работы: Manager
SRL AlesermTur , (3 года 2 месяца ) Май 2021 - Июль 2024
Штефан-Водэ Full-time
Резюме от 28.11.2024
Возраст:19 лет
Oпыт: 2 месяца
Последнее место работы: Voluntar, reporter.
PulsMedia.MD , (2 месяца ) Сентябрь 2024 - Ноябрь 2024
Ниспорены Part-time
Резюме от 12.04.2025
Возраст:22 лет
Oпыт: 4 месяца
Последнее место работы: Adminitrator/recepționist
BeautyLifeSalon , (4 месяца ) Июль 2021 - Ноябрь 2021
Кишинёв Part-time
Резюме от 14.11.2023
Возраст:30 лет
Oпыт: 7 лет 1 месяц
Последнее место работы: Administrator
Toamna SRL , (7 лет 1 месяц ) Август 2016 - Сентябрь 2023
Кишинёв Работа посменно 15 000 лей
Резюме от 18.03.2024
Возраст:25 лет
Oпыт: 2 года 11 месяцев
Последнее место работы: Consultant juridic
RoConsult , (5 месяцев) Март 2024 - Август 2024
Бельцы Full-time
Резюме от 10.11.2022
Возраст:32 лет
Oпыт: 3 года 3 месяца
Последнее место работы: Casier-operator
FinComBank SA , (7 месяцев) Ноябрь 2016 - Июнь 2017
Кишинёв Full-time 10 000 лей
Резюме от 10.09.2021
Возраст:38 лет
Oпыт: 4 года 6 месяцев
Последнее место работы: Asistență persoanelor în cadrul instituției
Casa Reha, refugiu pentru persoane vârstnice și cu dizabilități , (6 месяцев) Февраль 2019 - Август 2019
Кишинёв