Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 14.11.2025

Expert financiar bancar

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
01 Octombrie 1999 (26 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Juridic / Asigurări

Experiență

BC”MAIB”SA

(Chișinău)

Noiembrie 2024 - Prezent
Consilier Ipotecar

Responsabilități:

Consilierea clienților
Analizarea nevoilor financiare ale clienților și recomandarea celor mai potrivite produse ipotecare.
Explicarea condițiilor de creditare, a ratelor dobânzii, comisioanelor și a altor costuri asociate.
Oferirea de soluții personalizate pentru achiziția, construcția sau refinanțarea unui imobil.
Analiza documentației și eligibilității
Verificarea veniturilor, istoricului de credit și altor criterii de eligibilitate ale clienților.
Colectarea și analizarea documentelor necesare pentru procesarea cererii de credit.
Explicarea criteriilor de eligibilitate și a documentelor necesare pentru aprobare.
Procesarea cererilor de credit
Întocmirea și depunerea dosarelor pentru aprobare.
Comunicarea cu departamentele interne (analiză de risc, juridic etc.) pentru aprobarea creditului.
Monitorizarea statusului cererilor și informarea clienților despre progresul dosarului.
Relaționarea cu terți
Colaborarea cu agenții imobiliari, notari, evaluatori și alte părți implicate în procesul de finanțare.
Organizarea semnării contractelor și finalizarea tranzacțiilor.
Dezvoltarea portofoliului de clienți
Identificarea și atragerea de noi clienți prin networking, recomandări și parteneriate.
Menținerea relației cu clienții existenți și oferirea de suport post-vânzare.
Respectarea reglementărilor și normelor bancare
Asigurarea conformității cu politicile și reglementările băncii și ale Băncii Naționale.
Informarea clienților despre drepturile și obligațiile lor contractuale.
BC”MAIB”SA

(Chișinău)

Octombrie 2023 - Octombrie 2024
(1 an )
Midle Agent Telesales

Responsabilități:

Analiza financiară – Capacitatea de a evalua documentele financiare și de a efectua analize detaliate ale riscurilor și
oportunităților.
Cunoștințe aprofundate despre produse de credit – Înțelegerea diferitelor tipuri de credite și condiții de finanțare,
inclusiv dobânzi și structuri de rambursare.
Evaluarea riscurilor – Abilitatea de a identifica și de a evalua riscurile asociate cu acordarea de credite, inclusiv
capacitatea de a face recomandări informate pentru gestionarea acestora.
Reglementări și conformitate – Cunoașterea reglementărilor și legislației în domeniul creditării și asigurarea
conformității cu acestea.
Competențe de comunicare – Capacitatea de a explica termeni financiari și condiții de credit într-un mod clar și
accesibil pentru clienți și colegi.
Gândire critică – Abilitatea de a analiza informațiile din mai multe perspective și de a lua decizii bine fundamentate.
Gestionarea relațiilor cu clienții – Abilitatea de a construi și menține relații pozitive cu clienții, oferind suport și
soluții adaptate nevoilor lor.
Abilități organizaționale – Capacitatea de a gestiona eficient mai multe sarcini și de a respecta termenele limită
O.C.N. Ecofinance Technologies SRL

(Chișinău)

Noiembrie 2022 - Iunie 2023
(7 luni)
Sales Agent

Responsabilități:

-Consultarea clienților cu privire la serviciile, tarifele, procedurile și promoțiile companiei;
- Vânzarea serviciilor companiei;
analiza cererilor de credit și examinarea actelor prezentate;
- Identificarea neconcordanțelor conform normelor stabilte;
- Verificarea istoriei de creditare a clienților;
- Actualizarea datelor existente;
- Gestionarea și introducerea informației în baza de date.
IM “INCASO” SRL

(Chișinău)

Februarie 2021 - Noiembrie 2022
(1 an 9 luni)
Jurist Mediator

Responsabilități:

Cunoștințe juridice – Înțelegerea a legislației relevante în domeniul colectării creanțelor .
Abilități de negociere – Capacitatea de a negocia eficient termenii și condițiile de rambursare cu debitorii, pentru a
ajunge la soluții favorabile.
Analiza documentelor – Abilitatea de a analiza și interpreta documentele legale, contractele și declarațiile financiare
pentru a evalua situația creanțelor.
Abilități de comunicare – Capacitatea de a comunica clar și persuasiv cu debitorii, avocați și alte părți implicate, atât
în scris, cât și verbal.
Gestionarea conflictelor – Abilitatea de a rezolva conflicte și de a gestiona situații tensionate într-un mod calm și
profesional.
Cunoștințe de reglementări – Familiaritatea cu reglementările privind colectarea datoriilor, inclusiv norme și
standarde de conformitate.

Studii (Superioare)

09.2019 - 06.2025
UCCM al RM

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș: Chișinău

CV-uri similare

CV de la 02.03.2024
Vârsta:38 ani
Experiență: 16 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: contabil
taras-scop-agro , (16 ani 3 luni) August 2009 - Prezent
Bălți Part-time
CV de la 14.12.2022
Vârsta:42 ani
Experiență: 12 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: contabil sef
Nadiv Plus SRL , (7 ani 8 luni) Aprilie 2015 - Decembrie 2022
Chișinău Part-time
CV de la 24.05.2022
Vârsta:26 ani
Experiență: 5 luni
Ultimul loc de muncă: Conducatorul caminului cultural
Primaria sat. Plop-Știubei , (5 luni) Noiembrie 2020 - Aprilie 2021
Căușeni Full-time 7 000 lei
CV de la 08.06.2023
Vârsta:42 ani
Experiență: 10 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: Secretar administrativ al Aparatului Președintelui
Consiliul raional Căușeni , (2 ani 11 luni) Februarie 2020 - Ianuarie 2023
Căușeni Full-time 8 000 lei
CV de la 13.09.2022
Vârsta:28 ani
Experiență: 2 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Manager Resurse umane
Credits 2ALL SRL , (7 luni) Februarie 2022 - Septembrie 2022
Ungheni Part-time
CV de la 23.01.2025
Vârsta:36 ani
Experiență: 5 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: operator facturare
SRL Daiana Comert , (1 an ) Iunie 2017 - Iunie 2018
Ungheni Full-time
CV de la 18.08.2023
Vârsta:33 ani
Experiență: 7 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Specialist resurse umane, Contabil
I.C.C.A "Angrocoop" mun. Bălţi a Moldcoop , (4 ani 9 luni) Septembrie 2017 - Iunie 2022
Bălți Full-time, Part-time, În ture