Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 27.09.2025

Sunt gata să accept orice funcție

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
22 Martie 1994 (31 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Relații clienți / Call centre

Despre mine

Sunt o persoană responsabilă, orientată spre rezultate și pasionată de lucrul cu oamenii. Am experiență în domeniul serviciilor pentru clienți și în coordonarea echipelor, punând accent pe calitate, empatie și soluții eficiente. Mă caracterizează comunicarea clară, organizarea și dorința constantă de dezvoltare profesională.Vorbesc câteva limbi.

Experiență

RBC bank

(Canada)

Ianuarie 2025 - Prezent
consiliere bancară

Responsabilități:

Asistență clienților în calcularea dobânzilor, verificarea tranzacțiilor, identificarea posibilelor cazuri de fraudă și obținerea recompenselor.

Oferirea unui serviciu empatic, profesionist și orientat spre soluții pentru creșterea nivelului de satisfacție a clienților.

Instruirea clienților în utilizarea instrumentelor de banking digital și încurajarea adoptării opțiunilor de autoservire.

Respectarea standardelor operaționale, a procedurilor de gestionare a riscurilor și a cerințelor de securitate.

Colaborare eficientă cu membrii echipei pentru atingerea obiectivelor comune, îmbunătățirea calității serviciilor și susținerea nevoilor clienților.
Cloud5

(Canada)

August 2023 - Decembrie 2024
(1 an 4 luni)
Customer Support team Lead

Responsabilități:

Coordonarea unei echipe de specialiști în asistența clienților, repartizarea sarcinilor și monitorizarea performanței.

Asigurarea unui nivel înalt de suport pentru oaspeți prin diferite canale (telefon, chat, e-mail).

Rezolvarea solicitărilor complexe sau escaladate într-un mod profesionist și orientat către client.

Organizarea sesiunilor de instruire, coaching și evaluarea performanței membrilor echipei.

Analiza indicatorilor de performanță a serviciilor (KPI), pregătirea rapoartelor și implementarea îmbunătățirilor.

Colaborarea cu alte departamente pentru asigurarea controlului calității și a eficienței activității echipei.

Studii (Superioare)

09.2021 - 06.2023
Universitatea Națională Taras Șevcenko din Kiev

Facultatea, specialitatea: Filologie

Țara: Ukraine

Limbi străine

Româna — Mediu
Rusa — Nativ
Portugheza — Expert
Ucraineană — Nativ
Engleza — Expert
Spaniola — Expert
Abilități cheie
Multitasking Limba engleză Limba portugheză Managementul datelor Limba spaniolă

CV-uri similare

CV de la 03.01.2022
Vârsta:23 ani
Experiență: 1 an 6 luni
Ultimul loc de muncă: Receptionier
Magnum , (2 luni) Iunie 2022 - August 2022
Chișinău Full-time
CV de la 10.07.2023
Vârsta:26 ani
Experiență: 2 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: vânzător-consultant,casier
”KSK-Grup Company” SRL , (2 ani 10 luni) Iunie 2020 - Aprilie 2023
Hîncești Full-time, În ture