Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 24.09.2025

Operator call-center

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
09 August 2006 (19 ani)
Experiență:
1 lună
Program de lucru:
Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Relații clienți / Call centre

Despre mine

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Experiență (1 lună)

Билайн

(Russian Federation)

Ianuarie 2024 - Februarie 2024
(1 lună)
Operator call-center

Responsabilități:

• Preluarea apelurilor: răspuns la apelurile telefonice primite de la clienți și oferirea de informații corecte și complete.
• Emiterea apelurilor: contactarea clienților pentru oferte, confirmări sau sondaje (în cazul call-center-elor outbound).
• Înregistrarea datelor: introducerea și actualizarea informațiilor în sistemele interne.
• Rezolvarea solicitărilor: identificarea și soluționarea problemelor clienților sau redirecționarea lor către departamentele competente.
• Promovarea serviciilor: prezentarea produselor sau serviciilor companiei atunci când este cazul (cross-selling, up-selling).
• Fidelizarea clienților: menținerea unei relații pozitive și profesionale cu clienții, asigurând o experiență plăcută.
• Raportare: întocmirea de rapoarte zilnice/săptămânale cu privire la apeluri, probleme frecvente și nivelul de satisfacție al clienților.

Studii (Medii de specialitate)

09.2023 - 04.2024
CEIU

Facultatea, specialitatea: Frizer

Oraș: Chișinău

Abilități cheie
• Comunicare eficientă – exprimare clară ascultare activă. • Lucru în echipă – colaborare spirit de cooperare. • Rezolvarea problemelor – gândire critică și adaptabilitate. • Gestionarea timpului – organizare și prioritizare. • Creativitate și inovație – găsirea de soluții noi. • Inteligență emoțională – empatie autocontrol relaționare pozitivă. • Rezistență la stres – păstrarea calmului în situații dificile.

CV-uri similare

CV de la 02.08.2025
Vârsta:30 ani
Experiență: 3 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: Barista
Coffe like , (6 luni) Februarie 2024 - August 2024
Chișinău Full-time, Part-time, În ture 15 000 lei
CV de la 12.09.2024
Vârsta:34 ani
Experiență: 4 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Manager vinzari
Agropiese , (4 ani 1 lună) Decembrie 2019 - Ianuarie 2024
Chișinău
CV de la 08.07.2023
Vârsta:25 ani
Experiență: 10 luni
Ultimul loc de muncă: Консультант
Metro , (10 luni) Octombrie 2021 - August 2022
Chișinău Full-time, Part-time, În ture, Tură de noapte 10 000 lei
CV de la 23.02.2025
Vârsta:44 ani
Experiență: 1 an 4 luni
Ultimul loc de muncă: Administrator
Tarol DD , (1 an 4 luni) Mai 2023 - Septembrie 2024
Drochia Full-time, În ture
CV de la 04.03.2022
Vârsta:26 ani
Experiență: 1 an
Ultimul loc de muncă: Senior-Waiter
Emaar , (1 an ) Ianuarie 2020 - Ianuarie 2021
Anenii Noi Full-time, Part-time
CV de la 03.02.2025
Vârsta:34 ani
Experiență: 5 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Manager
Linella, Ferma cu Origini , (5 ani 5 luni) Iunie 2019 - Noiembrie 2024
Chișinău Part-time, Program flexibil