Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 10.09.2025

Офис-координатор / Coordonator de birou

20 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
14 Martie 1994 (31 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Office / Back-office / Secretariat Top Management / Administrare

Despre mine

Sunt o persoană responsabilă, organizată și cu o experiență de peste 10 ani într-o companie de vânzări auto, unde am îndeplinit un rol administrativ complex.

Am gestionat documente, contracte, achiziții, relația cu clienții, dar și diverse procese interne ale companiei. Îmi place munca de birou, lucrul cu actele și comunicarea eficientă cu clienții sau partenerii.

Caut un loc de muncă stabil, cu un program clar (luni–vineri), unde pot contribui activ la buna funcționare a companiei și pot folosi experiența mea pentru a rezolva lucruri importante.

Sunt deschisă să învăț lucruri noi și să mă dezvolt profesional într-un mediu serios și respectuos.

Experiență

Interauto

(Chișinău)

Iulie 2016 - Prezent
Office manager, Administrator

Responsabilități:

Gestionarea documentelor interne și externe: contracte, facturi, acte de livrare
Întocmirea și semnarea contractelor cu clienții și furnizorii
Organizarea procesului de achiziție a materialelor necesare (consumabile, produse pentru birou etc.)
Comunicarea eficientă cu clienții și furnizorii – telefonic, prin e-mail și față în față
Coordonarea activităților zilnice în birou și rezolvarea problemelor administrative
Monitorizarea stocurilor de materiale și lansarea comenzilor
Asigurarea ordinii și bunei funcționări a spațiului de lucru
Sprijin în organizarea echipei: distribuirea sarcinilor, urmărirea realizării acestora
Colaborare cu contabilitatea – pregătirea actelor primare
Reprezentarea companiei în relația cu partenerii și clienții

Studii (Superioare)

09.2013 - 07.2016
Universitatea de Stat din Moldova

Facultatea, specialitatea: Marketing si Logistica

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Rusa — Expert
Engleza — Mediu
Româna — Nativ
Abilități cheie
Analiza datelor Design UI/UX Excel Adaptabilitate Comunicare Creativitate Etica în muncă Învățare continuă Lucru în echipa Soluționarea problemelor Time Management Toleranță Umor

CV-uri similare

CV de la 13.02.2023
Vârsta:23 ani
Experiență: 2 luni
Ultimul loc de muncă: Логист транспортных услуг
Avangard cargo , (2 luni) Decembrie 2022 - Februarie 2023
Chișinău Full-time
CV de la 31.07.2023
Vârsta:23 ani
Experiență: 1 an 10 luni
Ultimul loc de muncă: Casier/Office Manager/Recepționistă
SRL Piramida-Market , (4 luni) Martie 2023 - Iulie 2023
Chișinău Full-time 10 000 lei
CV de la 08.08.2023
Vârsta:21 ani
Experiență: 1 an 2 luni
Ultimul loc de muncă: Hostess
VaraVara , (2 luni) Iunie 2025 - August 2025
Chișinău Program flexibil 10 000 lei
CV de la 14.08.2025
Vârsta:22 ani
Experiență: 1 an 9 luni
Ultimul loc de muncă: Chelner
Chickenos , (1 an 9 luni) Martie 2020 - Decembrie 2021
Strășeni Part-time 10 000 lei
CV de la 05.01.2024
Vârsta:41 ani
Experiență: 3 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Исполнительный Директор
TIMS Consulting , (3 ani 5 luni) Martie 2020 - August 2023
Chișinău Full-time, Part-time 20 000 lei
CV de la 13.12.2024
Vârsta:35 ani
Experiență: 12 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Recepționist
Synevo , (3 ani 7 luni) Mai 2021 - Decembrie 2024
Chișinău Full-time, Part-time