Mai multe informații despre CV și capacitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 08.01.2023

Office manager, executive assistant, administrative manager

12 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
23 Octombrie 1994 (29 ani)
Experiență:
4 ani 6 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Management / Administrare Office / Back-office / Secretariat Resurse umane / HR

Despre mine

Am absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității de Stat din Moldova, de asemenea, în luna iunie 2020 am finalizat și studiile de master la Facultatea de Relații Internaționale și Științe Politice, specialitatea Studii Diplomatice din cadrul Institutului de Relații Internaționale din Moldova.

Cât privește experiența profesională pot menționa faptul că am activat ca funcționar public în cadrul Consiliului Concurenței pentru o perioadă de 1 an și jumătate, iar din luna iunie 2019 până în luna iulie 2022 am lucrat în cadrul unei companiei VEBO-IT în calitate de manager de oficiu/ asistent personal și recent am lucrat în calitate de manager de birou în cadrul companiei R Systems.

Sunt o persoană responsabilă, organizată, dinamică, hotărâtă, cu mare putere de concentrare, sociabilă, care poate face faţă oricărei provocări și interesată de o continuă dezvoltare profesională.

Obiectiv personal:

Munca într-un domeniu de actualitate şi de perspectivă, la un nivel corespunzător, dobîndirea de noi cunoştinţe şi optima lor conjugare cu aptitudinile personale.

 

Experiență (4 ani 6 luni)

R Systems

Administrare (Chișinău)

Iulie 2022 - August 2022
(1 lună)
Office manager

Responsabilități:

Administrare oficiu
VEBO- IT SRL

Administrare (Chișinău)

Iunie 2019 - Iulie 2022
(3 ani 1 lună)
Office manager/ asistent personal

Responsabilități:

Administrare oficiu
Consiliul Concurenței

Juridică (Chișinău)

Noiembrie 2017 - Martie 2019
(1 an 4 luni)
Funcționar public

Responsabilități:

Jurist

Studii (Superioare)

09.2018 - 06.2020
IRIM

Facultatea, specialitatea: Științe politice, Studii diplomatice

Oraș: Chișinău

09.2013 - 06.2017
USM

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Engleza — Mediu
Româna — Expert
Franceza — Mediu
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Abilități interculturale Adaptabilitate Comunicare clară și eficientă Excel Inteligență emoțională Negocierea și semnarea contractelor Powerpoint Word

Permis de conducere

Categorie — B

Hobby-uri

Muzică 

Sport

 

Recomandări

R Systems

Alina Gusan (Contabil-Șef)

Cv-uri similare

CV de la 01.11.2023
Vârsta:21 ani
Experiență: 1 an 6 luni
Ultimul loc de muncă: Recepționista
Hotelul Regency , (1 an 6 luni) Iulie 2022 - Ianuarie 2024
Chișinău Full-time, Part-time 10 000 lei
CV de la 11.09.2023
Vârsta:44 ani
Ultimul loc de muncă: По професии я Бухгалтер.без опыта работы
Нет опыта работы так как больше 10 лет не работала нигде.Моя работа была воспитание моих детей....
Chișinău În ture
CV de la 06.05.2023
Vârsta:46 ani
Experiență: 15 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil
Vadalex-Agro SRL , (1 an 4 luni) Iunie 2018 - Octombrie 2019
Chișinău Full-time
CV de la 12.01.2024
Vârsta:41 ani
Experiență: 19 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Asistent social
Centrul de zi Adir , (5 luni) Iunie 2023 - Noiembrie 2023
Chișinău Full-time 12 000 lei
CV de la 19.03.2024
Vârsta:27 ani
Experiență: 6 ani
Ultimul loc de muncă: Consultant clienti
S.A. Moldtelecom , (6 ani ) Mai 2018 - Prezent
Nisporeni Full-time, Part-time