Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 11.08.2025

Lucrător în oficiu

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
31 August 1998 (27 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Office / Back-office / Secretariat

Despre mine

Specialist în logistică internațională, cu experiență în operațiuni pe piețele UE și Non-UE, într-o companie B2B globală cu peste 500 de angajați. A optimizat procesele vamale și comerciale, reducând timpul de procesare cu până la 95% și automatizând încărcarea documentelor POD, scăzând durata de la 4 ore la câteva secunde. A coordonat selectarea transportatorilor (Transfreight, DHL, BPS/GLS, UPS, Dachser) și a negociat condițiile, obținând cel mai bun raport cost–calitate, precum și a gestionat documentația vamală (T2LF, EX1, CMR, IE599) conform standardelor internaționale. A creat proceduri și manuale interne, care au îmbunătățit eficiența și colaborarea cu partenerii internaționali.

Experiență

Grafit Holding

(Chișinău)

Decembrie 2024 - Prezent
Specialist Logistică pe piața EU si Non-EU

Responsabilități:

1. Gestionarea corespondenței comerciale și efectuarea analizei comparative privind
prețurile, produsele și furnizorii
● Determinarea celor mai avantajoși transportatori în raport preț–calitate
2. Organizarea operațiunilor vamale și coordonarea comunicării cu brokerii vamali pentru
îndeplinirea formalităților de import și export
● Întocmirea documentelor vamale (T2LF, EX1, CMR, IE599) și gestionarea declarațiilor
de import/export conform procedurii ATLAS
3. Colaborarea cu departamentul de contabilitate pentru reconcilierea soldurilor și validarea
tranzacțiilor cu clienții
● Întocmirea, verificarea și emiterea notelor de credit, precum și procesarea plăților pentru
facturi
4. Dezvoltarea conceptuală, testarea și implementarea, în colaborare cu departamentul IT,
a instrumentelor de automatizare totală sau parțială a proceselor
● Reducerea timpului de procesare a comenzilor de la 4–6 minute la 15–20 de secunde
● Automatizarea completă a procesului de încărcare a documentelor Proof of Delivery
(POD), reducând timpul de procesare de la 3–4 ore la câteva secunde
5. Gestionarea comunicării cu transportatorii privind întârzierile, erorile de ridicare/livrare și
cererile de despăgubire
6. Elaborarea rapoartelor, manualelor și instrucțiunilor interne pentru întregul departament
Grafit Holding

(Chișinău)

Februarie 2024 - Decembrie 2024
(10 luni)
Price and Product Analyst

Responsabilități:

1. Compararea prețurilor furnizorilor și monitorizarea dinamicii pieței și cererii pentru
optimizarea prețurilor
● Menținerea costurilor prin alegerea furnizorilor optimi, în ciuda creșterii prețurilor de
piață, pe baza analizei comparative
2. Elaborarea strategiilor de stabilire a prețurilor pentru maximizarea profitabilității
● Optimizarea prețurilor de vânzare conform tendințelor pieței, generând o creștere anuală
a marjei comerciale de 9–12%
3. Colaborarea cu echipele de Sales, Buying și E-Commerce pentru ajustarea portofoliului
de produse
4. Identificarea produselor „hot” și optimizarea prețurilor produselor existente
5. Crearea rapoartelor și generarea analizelor predictive pentru estimarea impactului
modificărilor de preț asupra veniturilor
Grafit Holding

(Chișinău)

Ianuarie 2021 - Februarie 2024
(3 ani 1 lună)
Product Information Management

Responsabilități:

1. Gestionarea și standardizarea informațiilor și specificațiilor produselor, corectarea
erorilor pentru menținerea consistenței și acurateții pe platformele interne
● Reducerea drastică (~70%) a numărului de erori în datele produselor
2. Automatizarea fluxurilor de date pentru reducerea timpului de procesare și minimizarea
erorilor umane
● Implementarea formulelor în Google Docs, reducând timpul de procesare de la 70 de
minute la 4 minute
3. Elaborarea rapoartelor lunare pentru identificarea lacunelor și monitorizarea progresului
activităților
4. Gestionarea transferului de date și integrarea acestora cu platformele externe Amazon și
eBay
● Creșterea vânzărilor pe aceste platforme cu aproximativ 16–21%
5. Instruirea echipelor și a noilor angajați în utilizarea sistemelor interne
6. Elaborarea manualelor și instrucțiunilor interne pentru întregul departament
● Reducerea semnificativă a timpului de integrare a noilor angajați și diminuarea volumului
de lucru pentru angajații Middle și Senior
7. Gestionarea și organizarea fișierelor multimedia și a documentației
● Instrumente de bază utilizate: Google Docs, Microsoft Office, ChatGPT
Eliteh Trade SRL (Pandashop)

(Chișinău)

Iunie 2018 - Decembrie 2020
(2 ani 6 luni)
Manager în serviciile de marketing și vânzare - Price List

Responsabilități:

1. Procesarea listelor de prețuri și gestionarea reglementării costurilor
● Optimizarea tabelelor furnizorilor și eficientizarea procesării utilizând Google Docs și
Microsoft Office
● Creșterea vitezei de procesare a listelor de la 3–4 pe oră la 7–8 pe oră
2. Identificarea și procesarea parametrilor tehnici
3. Asigurarea actualizării zilnice a prețurilor pentru grupurile de produse gestionate, prin
discuții cu distribuitorii
4. Instruirea și coordonarea noilor angajați
● Instrumente de bază utilizate: Google Docs, Microsoft Office, 1C
Lux Proba

(Chișinău)

Noiembrie 2017 - Iunie 2018
(7 luni)
Merchandiser

Responsabilități:

1. Verificarea disponibilității produselor în punctele de vânzare
● Verificarea zilnică a disponibilității produselor în 25–30 de puncte de vânzare
2. Gestionarea procesului de comandare a produselor
● Analiza vânzărilor și planificarea nivelului acestora
3. Realizarea auditului lunar

Studii (Superioare)

09.2017 - 06.2020
Institutul de Științe Penale și Criminologie Aplicată

Facultatea, specialitatea: Psihologie aplicată și criminologie

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Nativ
Engleza — Mediu
Rusa — Expert
Abilități cheie
1C Google Workspace DeepSeek Chat GPT Gdoc ● Microsoft Excel Softuri de tracking marfă (DHL UPS portals) Leadership și coordonare gândire strategică planificare și prioritizare

Permis de conducere

Categorie — B

CV-uri similare

CV de la 14.08.2025
Vârsta:22 ani
Experiență: 1 an 9 luni
Ultimul loc de muncă: Chelner
Chickenos , (1 an 9 luni) Martie 2020 - Decembrie 2021
Strășeni Part-time 10 000 lei
CV de la 11.08.2023
Vârsta:24 ani
Ultimul loc de muncă: Asistent Resurse Umane (Internship)
Purcari Wineries Group , (4 luni) Februarie 2023 - Iunie 2023
Chișinău Full-time
CV de la 30.01.2023
Vârsta:44 ani
Experiență: 6 ani
Ultimul loc de muncă: Specialist în Reglamentarea Regimului Funciar
Primăria s.Sănătăuca , (6 ani ) Ianuarie 2017 - Ianuarie 2023
Chișinău 8 000 lei
CV de la 28.08.2025
Vârsta:28 ani
Experiență: 3 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: Ghid clientelă
JustConsult, Chişinău, Republica Moldova. , (1 an 10 luni) Septembrie 2019 - Iulie 2021
Chișinău Full-time, Part-time, În ture, În weekend 17 000 lei
CV de la 29.08.2025
Vârsta:32 ani
Experiență: 5 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Оператор отделения
Nova Post , (5 luni) Decembrie 2024 - Mai 2025
Chișinău Full-time, În ture 18 000 lei
CV de la 01.01.1970
Experiență: 2 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Manager oficiu
YSP Job Solution , (9 luni) Februarie 2020 - Noiembrie 2020
Full-time
CV de la 01.05.2025
Vârsta:19 ani
Chișinău Part-time, Doar seara, În weekend, Program flexibil
CV de la 21.08.2025
Vârsta:48 ani
Experiență: 24 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Заведующий складом, Менеджер по логистике, учёту, работе с клиентами
Crafti Bussines , (19 ani 4 luni) Februarie 2006 - Iunie 2025
Bălți Full-time