Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 02.07.2025

Contabil, HR Manager

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
22 Iunie 1988 (37 ani)
Experiență:
11 ani 8 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Resurse umane / HR

Despre mine

Mă numesc Maria și vin cu o experiență de peste 7 ani, am activat în domeniile contabilitate, resurse umane și administrare. Sunt o persoană organizată, atentă la detalii și eficientă în gestionarea documentelor, a proceselor salariale, a relațiilor cu instituțiile și a activităților administrative. Mă adaptez ușor și lucrez cu profesionalism atât în echipă, cât și individual.

 

Experiență (11 ani 8 luni)

Elevator Park SRL

(Chișinău)

Iulie 2021 - Mai 2025
(3 ani 10 luni)
Contabil, Director adjunct

Responsabilități:

Timp de 2 ani am activat în funcție de Contabil după care am fost avansată în funcția de Director Adjunct continuând să practic și contabilitate.
Înregistrarea documentelor contabile primare. Înregistrarea documentelor de import.
Evidența debitorilor/creditorilor.
Pregătirea si depunerea declarațiilor fiscale lunare. Pregătirea si depunerea rapoartelor statistice.
Evidența mărfurilor la păstrare(cereale in elevator) Participarea la inventariere.
Întocmirea registrului de casă si a dispozițiilor de încasare si plată.
Verificarea numerarului și înregistrarea corectă în contabilitate.
Evidența deconturilor de avans și controlul documentelor justificative.
Efectuarea si monitorizarea transferurilor bancare,asigurând corectitudinea datelor si respectarea termenilor de plată.
Întocmirea tabelelor de pontaj.
Întocmirea foilor de parcurs.
Evidența materialelor,OMVSD și mijloacelor fixe. Utilizare avansată a programului 1C.
Cunoastere buna a programului Microsoft Excel (formule,tabele,rapoarte).
Operare eficienta in Microsoft Word(redactare contracte,rapoarte,cereri).
Utilizarea și cunoașterea platformei E-Factura,încărcarea/descărcarea facturilor și dărilor de seamă.
În calitate de Director adjunct aveam in gestiune sectorul de dare in locatiune a spatiilor precum depozite,oficii,magazine s.a.
Întocmirea contractelor de locatiune si a acordurilor adiționale si totodata intocmirea facturilor cu referire la locațiune si refacturare a serviciilor comunale.
Coordonarea activității de întreținere si renovare a imobilelor date în locatiune.
Participarea activă la elaborarea si implimentarea strategiilor de dezvoltare.
Am colaborat cu agenti economici din străinătate,gestionând integral procedura de import,inclusiv întocmirea și verificarea documentației necesare,coordonarea transportului si respectarea cerințelor vamale, colaborarea cu brokerii vamali.
Elaborarea și implementarea strategiilor de dezvoltare financiară și administrativă a companiei.
Elaborarea rapoartelor financiare și economice complexe pentru suport decizional în cadrul companiei.
Gestionarea și optimizarea proceselor administrative și financiare, inclusiv administrarea contractelor și relația cu agenții economici.
Capacitatea de gestionare eficientă a situațiilor conflictuale și menținerea unui climat de lucru armonios.
Capacitatea de a media și echilibra relațiile atât cu angajații din subordine cât și cu agenții economici cărora le prestam servicii de locațiune.
Supravegherea relațiilor cu furnizorii,chiriașii,colaboratorii și partenerii economici.
Carlevana Winery SRL

(Anenii Noi)

Decembrie 2018 - Iulie 2021
(2 ani 7 luni)
Contabil,HR Manager

Responsabilități:


Am inceput a activa in calitate de contabil in sfera financiară.
La Carlevana Winery am avut posibilitatea să fiu pe jumătate de funcție în calitate de HR Manager.
Înregistrarea documentelor contabile primare. Înregistrarea documentelor de import/export. Evidența debitorilor/creditorilor.
Întocmirea documentelor în producere.
Participarea la inventariere și ulterior prelucrarea informației in 1C.
Întocmirea registrului de casă și a dispozițiilor de încasare si plată.
Verificarea numerarului și înregistrarea corectă în contabilitate.
Evidența deconturilor de avans si controlul documentelor justificative.
Evidența concediilor medicale.
Întocmirea tabelelor de pontaj.
Întocmirea rapoartelor statistice.
Întocmirea Contractelor individuale de muncă.
Întocmirea ordinelor de angajare,eliberare,concedii anuale de odihnă.
Întocmirea fișelor de post.
Instituția Publică Liceul Teoretic Alexandru cel Bun

(Chișinău)

Septembrie 2013 - Decembrie 2018
(5 ani 3 luni)
Contabil sef

Responsabilități:

Am activat în funcție de contabil șef în sfera bugetară, tot aici am avut ocazia sa fac și rapoartele pe care trebuia să le întocmească un economist.
Coordonarea și supravegherea întocmirii situațiilor financiare conform legislației în vigoare.
Gestionarea bugetului și monitorizarea activităților financiare ale instituției publice.
Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare și economice către conducere.
Asigurarea respectării normelor contabile și fiscale aplicabile în sectorul bugetar.
Colaborarea cu auditorii interni și externi pentru verificarea conformității documentelor contabile.
Coordonarea activităților de inventariere a patrimoniului și valorificarea rezultatelor în documentele contabile.
Monitorizarea respectării normelor legale în domeniul financiar-contabil în cadrul entității.
Realizarea rapoartelor economico-financiare conform cerințelor sectorului bugetar.

Coordonarea procesului de închidere lunară și anuală a exercițiului financiar, asigurând corectitudinea și transparența datelor în rapoartele prezentate.

Studii (Superioare)

09.2008 - 05.2011
Universitatea de Stat din Moldova

Facultatea, specialitatea: Economie, Contabilitate

Oraș: Chișinău

09.2004 - 05.2008
Colegiul de muzică Stefan Neaga

Facultatea, specialitatea: Instrumente cu coarde,Vioară

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Rusa — Mediu
Engleza — Mediu
Abilități cheie
Utilizarea avansată a programului 1C Cunoașterea bună a programului Microsoft Excel Operare eficienta in Microsoft Word Cunoașterea platformei E-Factura

Permis de conducere

Categorie — B

CV-uri similare

CV de la 19.06.2024
Vârsta:39 ani
Experiență: 4 luni
Ultimul loc de muncă: Ajutor contabil
Condenaro Acounting , (4 luni) Octombrie 2023 - Februarie 2024
Chișinău Full-time
CV de la 07.09.2023
Vârsta:27 ani
Experiență: 1 an 4 luni
Ultimul loc de muncă: Asistent Administrativ
MN RENOV , (1 an 4 luni) Aprilie 2022 - August 2023
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 23.03.2022
Vârsta:25 ani
Experiență: 3 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Recepționist
Test Rapid , (2 luni) Februarie 2022 - Aprilie 2022
Chișinău Full-time
CV de la 17.08.2023
Vârsta:25 ani
Experiență: 11 luni
Ultimul loc de muncă: Internee
Mekaki Solutions , (1 lună) Martie 2023 - Aprilie 2023
Chișinău Full-time
CV de la 30.06.2023
Vârsta:40 ani
Experiență: 2 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Оператор продукции,отдел качества продукции
Магнатек , (1 an 8 luni) Octombrie 2020 - Iunie 2022
Edineț Full-time
CV de la 16.03.2023
Vârsta:26 ani
Experiență: 3 luni
Ultimul loc de muncă: Operator-procesor validare date
Moldretail Group SRL , (3 luni) Decembrie 2020 - Martie 2021
Soroca Full-time