Больше информации о CV и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
CV от 02.07.2025

Contabil, HR Manager

Договорная

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
22 Июня 1988 (37 лет)
Oпыт:
11 лет 8 месяцев
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Resurse umane / HR

Обо мне

Mă numesc Maria și vin cu o experiență de peste 7 ani, am activat în domeniile contabilitate, resurse umane și administrare. Sunt o persoană organizată, atentă la detalii și eficientă în gestionarea documentelor, a proceselor salariale, a relațiilor cu instituțiile și a activităților administrative. Mă adaptez ușor și lucrez cu profesionalism atât în echipă, cât și individual.

 

Oпыт (11 лет 8 месяцев)

Elevator Park SRL

(Кишинёв)

Июль 2021 - Май 2025
(3 года 10 месяцев)
Contabil, Director adjunct

Обязанности:

Timp de 2 ani am activat în funcție de Contabil după care am fost avansată în funcția de Director Adjunct continuând să practic și contabilitate.
Înregistrarea documentelor contabile primare. Înregistrarea documentelor de import.
Evidența debitorilor/creditorilor.
Pregătirea si depunerea declarațiilor fiscale lunare. Pregătirea si depunerea rapoartelor statistice.
Evidența mărfurilor la păstrare(cereale in elevator) Participarea la inventariere.
Întocmirea registrului de casă si a dispozițiilor de încasare si plată.
Verificarea numerarului și înregistrarea corectă în contabilitate.
Evidența deconturilor de avans și controlul documentelor justificative.
Efectuarea si monitorizarea transferurilor bancare,asigurând corectitudinea datelor si respectarea termenilor de plată.
Întocmirea tabelelor de pontaj.
Întocmirea foilor de parcurs.
Evidența materialelor,OMVSD și mijloacelor fixe. Utilizare avansată a programului 1C.
Cunoastere buna a programului Microsoft Excel (formule,tabele,rapoarte).
Operare eficienta in Microsoft Word(redactare contracte,rapoarte,cereri).
Utilizarea și cunoașterea platformei E-Factura,încărcarea/descărcarea facturilor și dărilor de seamă.
În calitate de Director adjunct aveam in gestiune sectorul de dare in locatiune a spatiilor precum depozite,oficii,magazine s.a.
Întocmirea contractelor de locatiune si a acordurilor adiționale si totodata intocmirea facturilor cu referire la locațiune si refacturare a serviciilor comunale.
Coordonarea activității de întreținere si renovare a imobilelor date în locatiune.
Participarea activă la elaborarea si implimentarea strategiilor de dezvoltare.
Am colaborat cu agenti economici din străinătate,gestionând integral procedura de import,inclusiv întocmirea și verificarea documentației necesare,coordonarea transportului si respectarea cerințelor vamale, colaborarea cu brokerii vamali.
Elaborarea și implementarea strategiilor de dezvoltare financiară și administrativă a companiei.
Elaborarea rapoartelor financiare și economice complexe pentru suport decizional în cadrul companiei.
Gestionarea și optimizarea proceselor administrative și financiare, inclusiv administrarea contractelor și relația cu agenții economici.
Capacitatea de gestionare eficientă a situațiilor conflictuale și menținerea unui climat de lucru armonios.
Capacitatea de a media și echilibra relațiile atât cu angajații din subordine cât și cu agenții economici cărora le prestam servicii de locațiune.
Supravegherea relațiilor cu furnizorii,chiriașii,colaboratorii și partenerii economici.
Carlevana Winery SRL

(Анений-Ной)

Декабрь 2018 - Июль 2021
(2 года 7 месяцев)
Contabil,HR Manager

Обязанности:


Am inceput a activa in calitate de contabil in sfera financiară.
La Carlevana Winery am avut posibilitatea să fiu pe jumătate de funcție în calitate de HR Manager.
Înregistrarea documentelor contabile primare. Înregistrarea documentelor de import/export. Evidența debitorilor/creditorilor.
Întocmirea documentelor în producere.
Participarea la inventariere și ulterior prelucrarea informației in 1C.
Întocmirea registrului de casă și a dispozițiilor de încasare si plată.
Verificarea numerarului și înregistrarea corectă în contabilitate.
Evidența deconturilor de avans si controlul documentelor justificative.
Evidența concediilor medicale.
Întocmirea tabelelor de pontaj.
Întocmirea rapoartelor statistice.
Întocmirea Contractelor individuale de muncă.
Întocmirea ordinelor de angajare,eliberare,concedii anuale de odihnă.
Întocmirea fișelor de post.
Instituția Publică Liceul Teoretic Alexandru cel Bun

(Кишинёв)

Сентябрь 2013 - Декабрь 2018
(5 лет 3 месяца )
Contabil sef

Обязанности:

Am activat în funcție de contabil șef în sfera bugetară, tot aici am avut ocazia sa fac și rapoartele pe care trebuia să le întocmească un economist.
Coordonarea și supravegherea întocmirii situațiilor financiare conform legislației în vigoare.
Gestionarea bugetului și monitorizarea activităților financiare ale instituției publice.
Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare și economice către conducere.
Asigurarea respectării normelor contabile și fiscale aplicabile în sectorul bugetar.
Colaborarea cu auditorii interni și externi pentru verificarea conformității documentelor contabile.
Coordonarea activităților de inventariere a patrimoniului și valorificarea rezultatelor în documentele contabile.
Monitorizarea respectării normelor legale în domeniul financiar-contabil în cadrul entității.
Realizarea rapoartelor economico-financiare conform cerințelor sectorului bugetar.

Coordonarea procesului de închidere lunară și anuală a exercițiului financiar, asigurând corectitudinea și transparența datelor în rapoartele prezentate.

Образование (Высшее)

09.2008 - 05.2011
Universitatea de Stat din Moldova

Факультет, специальность: Economie, Contabilitate

Город: Кишинёв

09.2004 - 05.2008
Colegiul de muzică Stefan Neaga

Факультет, специальность: Instrumente cu coarde,Vioară

Город: Кишинёв

Знание языков

Русский — Средний
Английский — Средний
Ключевые навыки
Utilizarea avansată a programului 1C Cunoașterea bună a programului Microsoft Excel Operare eficienta in Microsoft Word Cunoașterea platformei E-Factura

Водительские права

Категория — B

Похожие CV

CV от 24.02.2025
Возраст:35 лет
Oпыт: 1 год 5 месяцев
Последнее место работы: manager in turism
Baby Style SRL , (1 год 5 месяцев) Февраль 2024 - Настоящее время
Кишинёв Full-time, Part-time, Гибкий график
CV от 14.12.2024
Возраст:21 лет
Oпыт: 3 года 3 месяца
Последнее место работы: Chelner
Eventus , (3 года 3 месяца ) Июнь 2021 - Сентябрь 2024
Кишинёв Full-time
CV от 23.01.2025
Возраст:31 лет
Oпыт: 8 лет 8 месяцев
Последнее место работы: Administrator de credite
OCN Invest Credit , (2 года 5 месяцев) Май 2020 - Октябрь 2022
Вулканешты Full-time, Part-time, Разовое задание, Гибкий график
CV от 29.03.2023
Возраст:43 лет
Oпыт: 6 лет 6 месяцев
Последнее место работы: Ofițer principal al Serviciului Resurse umane
Sistemul Penitenciar , (6 лет 6 месяцев) Январь 2019 - Настоящее время
Кишинёв Full-time 15 000 лей
CV от 22.02.2022
Возраст:44 лет
Кишинёв 5 000 лей
CV от 11.01.2024 был(а) в сети в 09:42
Возраст:58 лет
Oпыт: 31 лет 4 месяца
Последнее место работы: CMO•Chief Marketing Officer•Маркетинг-Директор Департамент Бизн.Консалтинга | Business Developer•Бизнес-разработчик
Фирма, Кишинев , (22 лет ) Декабрь 1999 - Декабрь 2021
Кишинёв Full-time, Part-time
CV от 05.05.2022
Возраст:52 лет
Oпыт: 5 лет 3 месяца
Последнее место работы: contabil în secția de producere nr.2
S.A ”Bucuria” , (5 лет 3 месяца ) Март 2002 - Июнь 2007
Дубоссары Full-time
CV от 24.10.2023
Возраст:39 лет
Oпыт: 5 лет 11 месяцев
Последнее место работы: Vinzator consultant
Confort SRL , (7 месяцев) Январь 2014 - Август 2014
Кишинёв Full-time, Part-time, Работа посменно, Ночная смена 10 000 лей