Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Office / Back-office / Secretariat
Relații clienți / Call centre
Vânzări
Despre mine
Sunt o persoana ambițioasă, atenta şi mereu în căutare de mai mult: mai bun, mai clar, mai eficient. Am experiență în vânzări, relații cu clienții și imobiliare domenii în care înveți rapid să citești oamenii, să comunici cu empatie .
Am lucrat la Dullcinela, unde am înțeles ce înseamnă să fii fața brandului în fața clientului, şi la Mirax, unde am învăţat să gestionez apeluri, cereri și soluții sub presiune. În imobiliare am văzut cât de importantă e încrederea și am învăţat s-o construiesc.
Îmi doresc stabilitate financiară, dar și un mediu frumos, în care munca se face cu cap și cu suflet.
Experiență (1 an )
Mirax
(Chișinău)
Septembrie 2024 -
Iunie 2025
(9 luni)
Operator Cal Center
Responsabilități:
Identificarea și abordarea noilor clienți având ca scop extinderea vânzărilor;
Prezentarea și promovarea ofertei de colaborare potențialului client;
Negocierea, inițierea și monitorizarea procesului de colaborare cu clienți cheie și asigurarea satisfacerii necesităților acestora;
Preluarea apelurilor și efectuarea apelurilor către clienți.
Dulcinella
(Chișinău)
Iunie 2023 -
Septembrie 2023
(3 luni)
Vânzător Consultant
Responsabilități:
Deservirea clienților;
Menținerea unei comunicări eficiente și respectuoase;
Recepționarea produselor;
Respectarea normelor de igienă și siguranță alimentară;
Aranjarea și rotația corectă a produselor;
Procesarea plăților – cash sau card;
Utilizarea echipamentelor și aplicațiilor – Casa de marcat, cântar,
aplicațiile UDS
Întocmirea actelor interne și participarea la inventar lunar;
Monitorizarea condițiilor de păstrare a produselor;
Studii (Medii de specialitate)
Colegiul Cooperatist din Moldova
Facultatea, specialitatea: Specialitate contabilitate, profil real
Oraș:
Limbi străine
Româna — Nativ
Rusa — Expert
Abilități cheie
Respectarea termenelor și condițiilor
Comunicare eficientă cu clienții
Gestionarea obiecțiilor
Ascultarea activa
Respectarea scriptului și obiectivelor
CRM
Adaptabilitate
Etica în muncă
Gândire critică
Învățare continuă
Lucru în echipa