Сфера деятельности
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Office / Back-office / Secretariat
Relații clienți / Call centre
Vânzări
Обо мне
Sunt o persoana ambițioasă, atenta şi mereu în căutare de mai mult: mai bun, mai clar, mai eficient. Am experiență în vânzări, relații cu clienții și imobiliare domenii în care înveți rapid să citești oamenii, să comunici cu empatie .
Am lucrat la Dullcinela, unde am înțeles ce înseamnă să fii fața brandului în fața clientului, şi la Mirax, unde am învăţat să gestionez apeluri, cereri și soluții sub presiune. În imobiliare am văzut cât de importantă e încrederea și am învăţat s-o construiesc.
Îmi doresc stabilitate financiară, dar și un mediu frumos, în care munca se face cu cap și cu suflet.
Oпыт (1 год )
Mirax
(Кишинёв)
Сентябрь 2024 -
Июнь 2025
(9 месяцев)
Operator Cal Center
Обязанности:
Identificarea și abordarea noilor clienți având ca scop extinderea vânzărilor;
Prezentarea și promovarea ofertei de colaborare potențialului client;
Negocierea, inițierea și monitorizarea procesului de colaborare cu clienți cheie și asigurarea satisfacerii necesităților acestora;
Preluarea apelurilor și efectuarea apelurilor către clienți.
Dulcinella
(Кишинёв)
Июнь 2023 -
Сентябрь 2023
(3 месяца )
Vânzător Consultant
Обязанности:
Deservirea clienților;
Menținerea unei comunicări eficiente și respectuoase;
Recepționarea produselor;
Respectarea normelor de igienă și siguranță alimentară;
Aranjarea și rotația corectă a produselor;
Procesarea plăților – cash sau card;
Utilizarea echipamentelor și aplicațiilor – Casa de marcat, cântar,
aplicațiile UDS
Întocmirea actelor interne și participarea la inventar lunar;
Monitorizarea condițiilor de păstrare a produselor;
Образование (Среднее специальное)
Colegiul Cooperatist din Moldova
Факультет, специальность: Specialitate contabilitate, profil real
Город:
Знание языков
Румынский — Родной
Русский — Эксперт
Ключевые навыки
Respectarea termenelor și condițiilor
Comunicare eficientă cu clienții
Gestionarea obiecțiilor
Ascultarea activa
Respectarea scriptului și obiectivelor
CRM
Adaptabilitate
Etica în muncă
Gândire critică
Învățare continuă
Lucru în echipa