SPECIALIST SERVICIU PERSONAL (SERVICIUL RESURSE UMANE)
Responsabilități:
Obligațiuni:
• Recrutarea, orientarea și instruirea personalului nou-angajat.
• Întocmirea tuturor documentelor necesare la compartimentul resurse umane, în corespundere cu prevederile
actelor normative care reglementează activitatea la compartimentul dat.
• Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă (la nivel de unitate), a Regulamentului Intern, instrucțiunilor de
securitate și sănătate în muncă, fișelor de post, regulamentelor subdiviziunilor structurale, documentarea
proceselor în cadrul controlului intern managerial, etc.
• Întocmirea statelor personal și schemei de încadrare.
• Activități privind administrarea și gestionarea dosarelor de personal.
• Cercetarea cazurilor de încălcare a disciplinei de muncă. Întocmirea actelor necesare privind activitatea comisiei disciplinare.
• Programarea concediilor de odihnă anuale; întocmirea proiectelor de ordine privind acordarea diverselor tipuri
de concedii, zile libere; evidența lor în fișele personale ale salariaților; completarea certificatelor de concediu
medical și evidența concediilor medicale.
• Evidența timpului de muncă al salariaților: întocmirea graficelor de lucru, tabelelor de evidență a timpului de
muncă. Verificarea corectitudinii întocmirii graficelor și tabelelor întocmite de responsabilii din subdiviziuni.
• Întocmirea adeverințelor, referințelor, etc.
• Introducerea în fișierele electronice de evidență a tuturor salariaților și a datelor acestora (Word, Excel, SIERUS).
• Planificarea, evidența formării profesionale a salariaților. Desfășurarea instruirilor pentru salariați pe probleme
ce vizează legislația muncii, protecția datelor personale, securitatea și sănătatea în muncă, controlul intern
managerial, etc.).
• Examinarea petițiilor, soluționarea conflictelor individuale și colective, întocmirea răspunsurilor și conlucrarea cu
instituțiile ierarhice și organele de control.
• Planificarea și raportarea activității.
De asemenea am activat în cadrul compartimentelor:
• arhivă și cancelarie (arhivarea documentelor, evidența, predarea dosarelor la păstrarea de stat, întocmirea
actelor normative și documentelor necesare la compartimentul arhivă; evidența și procesarea corespondenței
de intrare ieșire, evidența actelor permisive eliberate de instituție, cu întocmirea bazei de date electronice,
organizarea ședințelor, instruirilor; întocmirea actelor normative, inclusiv ordinelor privind activitatea de bază,
planurilor de activitate, regulamentelor, perfectarea notelor informative privind activitatea instituției,
examinarea petițiilor, etc.),
• securitate și sănătate în muncă,
• control intern managerial,
• logistică (planificare, procurare, evidență, depozitare, raportare privind: rechizite de birou, mărfuri gospodărești,
produse igienice, tehnica de birou).
În perioada anilor 2007-2010 am activat în cadrul Sistemului informaţional automatizat „Registrul de stat al
apelor minerale naturale, potabile şi băuturilor nealcoolice îmbuteliate”, gestionat de Ministerul Sănătății și
ANSP.