Больше информации о CV и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
CV от 04.06.2025

Specialistă resurse umane

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
01 Октября 1977 (47 лет)
Oпыт:
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Resurse umane / HR

Oпыт

IP CENTRUL REPUBLICAN EXPERIMENTAL PROTEZARE, ORTOPEDIE ȘI REABILITARE (CREPOR)

(Кишинёв)

Июнь 2022 - Настоящее время
SPECIALISTĂ COORDONATOARE ÎN RESURSE UMANE

Обязанности:

Obligațiuni:
• Recrutarea, orientarea și instruirea personalului nou-angajat.
• Întocmirea tuturor documentelor necesare la compartimentul resurse umane, în corespundere cu prevederile
actelor normative care reglementează activitatea la compartimentul dat.
• Întocmirea fișelor de post, regulamentelor subdiviziunilor structurale, documentarea proceselor în cadrul
controlului intern managerial, etc.
• Întocmirea statelor personal și schemei de încadrare.
• Activități privind administrarea și gestionarea dosarelor de personal.
• Programarea concediilor de odihnă anuale; întocmirea proiectelor de ordine privind acordarea diverselor tipuri
de concedii, zile libere; evidența lor în fișele personale ale salariaților; completarea certificatelor de concediu
medical și evidența concediilor medicale.
• Evidența timpului de muncă al salariaților: întocmirea graficelor de lucru, tabelelor de evidență a timpului de
muncă. Verificarea corectitudinii întocmirii graficelor și tabelelor întocmite de responsabilii din subdiviziuni.
• Întocmirea adeverințelor, referințelor, etc.
• Introducerea în fișierele electronice de evidență a tuturor salariaților și a datelor acestora (Word, Excel, 1C:).
• Planificarea, evidența formării profesionale a salariaților. Desfășurarea instruirilor pentru salariați pe probleme
ce vizează legislația muncii, protecția datelor personale, securitatea și sănătatea în muncă, controlul intern
managerial, etc.).
• Examinarea petițiilor, soluționarea conflictelor individuale și colective, întocmirea răspunsurilor și conlucrarea cu instituțiile ierarhice și organele de control.
• Planificarea și raportarea activității.
În anul 2023 am fost formator în cadrul instruirilor organizate în perioada noiembrie-decembrie sub egida Ministerului Muncii și Protecției Sociale, The World Food Programme și UNFPA Moldova.
CENTRUL DE PLASAMENT TEMPORAR PENTRU PERSOANE CU DIZABILITĂȚI (ADULTE) MUN. BĂLȚI

(Бельцы)

Август 2018 - Июнь 2023
(4 года 10 месяцев)
SPECIALIST PRINCIPAL SERVICIU PERSONAL (SERVICIUL RESURSE UMANE)

Обязанности:

Obligațiuni:
• Recrutarea, orientarea și instruirea personalului nou-angajat.
• Întocmirea tuturor documentelor necesare la compartimentul resurse umane, în corespundere cu prevederile
actelor normative care reglementează activitatea la compartimentul dat.
• Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă (la nivel de unitate), a Regulamentului de Ordine Interioară,
instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă, fișelor de post, regulamentelor subdiviziunilor structurale,
documentarea proceselor în cadrul controlului intern managerial, etc.
• Întocmirea statelor personal și schemei de încadrare.
• Activități privind administrarea și gestionarea dosarelor de personal.
• Cercetarea cazurilor de încălcare a disciplinei de muncă. Întocmirea actelor necesare privind activitatea comisiei disciplinare.
• Programarea concediilor de odihnă anuale; întocmirea proiectelor de ordine privind acordarea diverselor tipuri
de concedii, zile libere; evidența lor în fișele personale ale salariaților; completarea certificatelor de concediu
medical și evidența concediilor medicale.
• Evidența timpului de muncă al salariaților: întocmirea graficelor de lucru, tabelelor de evidență a timpului de
muncă. Verificarea corectitudinii întocmirii graficelor și tabelelor întocmite de responsabilii din subdiviziuni.
• Întocmirea adeverințelor, referințelor, etc.
• Introducerea în fișierele electronice de evidență a tuturor salariaților și a datelor acestora (Word, Excel, Una.md,
1C:).
• Planificarea, evidența formării profesionale a salariaților. Desfășurarea instruirilor pentru salariați pe probleme
ce vizează legislația muncii, protecția datelor personale, securitatea și sănătatea în muncă, controlul intern
managerial, etc.).
• Examinarea petițiilor, soluționarea conflictelor individuale și colective, întocmirea răspunsurilor și conlucrarea cu instituțiile ierarhice și organele de control.
• Planificarea și raportarea activității.
De asemenea am activat în cadrul compartimentelor: asistență socială, securitate și sănătate în muncă, control
intern managerial.
FUNDAȚIA ”CENTRUL PENTRU POLITICI ȘI SERVICII DE SĂNĂTATE” MOLDOVA

(Бельцы)

Январь 2016 - Апрель 2018
(2 года 3 месяца )
ASISTENT TEHNIC

Обязанности:

Organizarea ședințelor de instruire în cadrul Proiectului moldo-elvețian: ”Regionalizarea serviciior pediatrice de
Urgență și Terapie Intensivă în Republca Moldova (REPEMOL)”: invitarea și evidența participanților, întocmirea setului de documente necesar pentru mapele de curs pentru participanți, organizarea ședințelor de instruire, raportarea activității, organizarea serviciilor de catering.
CENTRUL DE SĂNĂTATE PUBLICĂ MUNICIPAL BĂLȚI

(Бельцы)

Январь 2001 - Июнь 2018
(17 лет 5 месяцев)
SPECIALIST SERVICIU PERSONAL (SERVICIUL RESURSE UMANE)

Обязанности:

Obligațiuni:
• Recrutarea, orientarea și instruirea personalului nou-angajat.
• Întocmirea tuturor documentelor necesare la compartimentul resurse umane, în corespundere cu prevederile
actelor normative care reglementează activitatea la compartimentul dat.
• Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă (la nivel de unitate), a Regulamentului Intern, instrucțiunilor de
securitate și sănătate în muncă, fișelor de post, regulamentelor subdiviziunilor structurale, documentarea
proceselor în cadrul controlului intern managerial, etc.
• Întocmirea statelor personal și schemei de încadrare.
• Activități privind administrarea și gestionarea dosarelor de personal.
• Cercetarea cazurilor de încălcare a disciplinei de muncă. Întocmirea actelor necesare privind activitatea comisiei disciplinare.
• Programarea concediilor de odihnă anuale; întocmirea proiectelor de ordine privind acordarea diverselor tipuri
de concedii, zile libere; evidența lor în fișele personale ale salariaților; completarea certificatelor de concediu
medical și evidența concediilor medicale.
• Evidența timpului de muncă al salariaților: întocmirea graficelor de lucru, tabelelor de evidență a timpului de
muncă. Verificarea corectitudinii întocmirii graficelor și tabelelor întocmite de responsabilii din subdiviziuni.
• Întocmirea adeverințelor, referințelor, etc.
• Introducerea în fișierele electronice de evidență a tuturor salariaților și a datelor acestora (Word, Excel, SIERUS).
• Planificarea, evidența formării profesionale a salariaților. Desfășurarea instruirilor pentru salariați pe probleme
ce vizează legislația muncii, protecția datelor personale, securitatea și sănătatea în muncă, controlul intern
managerial, etc.).
• Examinarea petițiilor, soluționarea conflictelor individuale și colective, întocmirea răspunsurilor și conlucrarea cu
instituțiile ierarhice și organele de control.
• Planificarea și raportarea activității.
De asemenea am activat în cadrul compartimentelor:
• arhivă și cancelarie (arhivarea documentelor, evidența, predarea dosarelor la păstrarea de stat, întocmirea
actelor normative și documentelor necesare la compartimentul arhivă; evidența și procesarea corespondenței
de intrare ieșire, evidența actelor permisive eliberate de instituție, cu întocmirea bazei de date electronice,
organizarea ședințelor, instruirilor; întocmirea actelor normative, inclusiv ordinelor privind activitatea de bază,
planurilor de activitate, regulamentelor, perfectarea notelor informative privind activitatea instituției,
examinarea petițiilor, etc.),
• securitate și sănătate în muncă,
• control intern managerial,
• logistică (planificare, procurare, evidență, depozitare, raportare privind: rechizite de birou, mărfuri gospodărești,
produse igienice, tehnica de birou).
În perioada anilor 2007-2010 am activat în cadrul Sistemului informaţional automatizat „Registrul de stat al
apelor minerale naturale, potabile şi băuturilor nealcoolice îmbuteliate”, gestionat de Ministerul Sănătății și
ANSP.

Образование (Высшее)

09.1995 - 07.1999
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți

Факультет, специальность: Pedagogie

Город: Бельцы

Знание языков

Румынский — Родной
Русский — Средний
Английский — Начинающий
Французский — Начинающий
Ключевые навыки
Statistică Analiza datelor Microsoft Office Utilizare avansată a sistemului 1C Cunoașterea aprofundată a legislației muncii și a reglementărilor în domeniul resurselor umane Experiență dovedită în alinierea proceselor și procedurilor de resurse umane la cerințele legale și normative

Похожие CV

CV от 25.01.2025
Возраст:23 лет
Oпыт: 4 года 9 месяцев
Последнее место работы: recruiter
Gt Express Inc , (4 года 9 месяцев) Сентябрь 2020 - Настоящее время
Дрокия Full-time
CV от 14.02.2025
Возраст:51 лет
Oпыт: 15 лет 10 месяцев
Последнее место работы: QS-Kontrolle, Teamleiterin
Meyer&Meyer Logistikumzentrum Peine GmbH & Co. KG , (5 лет 1 месяц ) Октябрь 2019 - Ноябрь 2024
Кишинёв Full-time 15 000 лей
CV от 15.06.2023
Возраст:33 лет
Oпыт: 3 года
Последнее место работы: tehnic STP
SRL Florești-gaz , (2 года 1 месяц ) Май 2021 - Июнь 2023
Флорешты Part-time
CV от 03.08.2022
Возраст:28 лет
Oпыт: 4 года
Последнее место работы: Content Manager
- , (4 года ) Январь 2017 - Январь 2021
Кишинёв Full-time
CV от 12.05.2021
Возраст:38 лет
Oпыт: 14 лет 6 месяцев
Последнее место работы: Head of Marketing Unit
ProCredit Bank , (5 месяцев) Сентябрь 2023 - Февраль 2024
Кишинёв Full-time, Part-time
CV от 29.11.2023
Возраст:31 лет
Oпыт: 7 лет 8 месяцев
Последнее место работы: Customer Service Specialist
Safeguard Global , (2 года 11 месяцев) Октябрь 2020 - Сентябрь 2023
Кишинёв Full-time 16 000 лей