Domeniul de activitate
Relații clienți / Call centre
Despre mine
Imi doresc sa muncesc într-un loc unde ma pot dezvolta personal cât si in cariera , un loc unde abilitățile mele de comunicare , liberă înțelegere , invatare rapida , gestionarea situațiilor , lucru in echipa , sa fie puse in aplicare si deasemenea dezvoltate.
Experiență (4 luni)
Mega-Mart
(Chișinău)
Octombrie 2024 -
Februarie 2025
(4 luni)
operator call-centru
Responsabilități:
Lucru in sistem CRM
preluarea comenzilor fierbinți cât si efectuarea vânzărilor cu comenzile calde
Cunoașterea limbii romane la nivel avansat
Studii (Medii)
IPLT,, Petru Rares,,
Profil: -
Oraș:
Abilități cheie
CRM
Adaptabilitate
Comunicare
Gândire critică
Învățare continuă
Leadership
Lucru în echipa
Rezistență la frustrare
Soluționarea problemelor
Time Management