Сфера деятельности
                    
                                                                          Relații clienți / Call centre
                                            
                 
                                    
                        Обо мне
                        Imi doresc sa muncesc într-un loc unde ma pot dezvolta personal cât si in cariera , un loc unde abilitățile mele de comunicare , liberă înțelegere , invatare rapida , gestionarea situațiilor , lucru in echipa , sa fie puse in aplicare si deasemenea dezvoltate.
                     
                                                
                    Oпыт (4 месяца )
                                        
                        
                            Mega-Mart
                             (Кишинёв) 
                                                        
                                                                Октябрь 2024 -
                                                                                                Февраль 2025                                                                                                
(4 месяца )
                                                             
                        
                            
                                operator call-centru 
                                                                Обязанности: 
                                Lucru in sistem CRM
preluarea comenzilor fierbinți cât si efectuarea vânzărilor cu  comenzile calde 
Cunoașterea limbii romane la nivel avansat                                                             
 
                         
                     
                    
                 
                                                    
                        Образование  (Среднее)
                                                    
                                
                                    
                                        
                                            09.2015 - Настоящее время                                        
                                     
                                    
                                        IPLT,, Petru Rares,, 
                                                                                Профиль: -
                                                                                                                            Город: 
                                                                             
                                 
                             
                                             
                                                    
                                                    
                        Ключевые навыки
                        
                                                                                                                                CRM
                                                                                                                                                                Adaptabilitate
                                                                                                                                                                Comunicare
                                                                                                                                                                Gândire critică
                                                                                                                                                                Învățare continuă
                                                                                                                                                                Leadership
                                                                                                                                                                Lucru în echipa
                                                                                                                                                                Rezistență la frustrare
                                                                                                                                                                Soluționarea problemelor
                                                                                                                                                                Time Management