Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 06.09.2024

HR Manager

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
31 Octombrie 1981 (43 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Part-time, Program flexibil
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Resurse umane / HR

Despre mine

Specialistă în Resurse Umane cu peste 7 ani experiență în administrarea personalului, recrutare și relații de muncă, combinată cu peste 10 ani de experiență în management administrativ.

„Am capacitatea de a identifica și soluționa problemele operaționale sau conflictele interne care pot apărea în cadrul echipei sau al oficiului, intervenind rapid și eficient pentru a găsi soluții viabile, minimizând impactul negativ asupra activităților și asigurându-mă că echipa rămâne motivată și productivă. În plus, colaborez cu toate părțile implicate pentru a înțelege cauzele fundamentale ale problemelor și pentru a implementa măsuri corective pe termen lung, prevenind recurența acestora.”

Experiență

P

(Chișinău)

Noiembrie 2018 - Prezent
HR manager

Responsabilități:

• Întocmirea documentelor de angajare, modificare și încetare a contractului individual de muncă, conform procedurilor interne cu respectarea Codului muncii si a legislatiei în vigoare;
• Gestionarea proceselor de angajare/demisie: ordine de angajare, transfer, concediere;
• Elaborarea și gestionarea statelor de personal, graficelor de concedii anuale și evidența concediilor medicale;
• Eliberarea documentelor/adeverințelor solicitate de angajați;
• Evidenta timpului de munca (pontaj);
• Emiterea ordinelor/actelor privind aplicarea sanctiunilor disciplinare;
• Prevenirea și gestionarea conflictelor interne pentru menținerea unui climat pozitiv în echipă;
• Suport pentru obținerea permisului de ședere cu scop de muncă, pentru cetățeni străini (colaborare cu Inspectoratul de Migrație);
• Evidenta SSM (certificare Nivel II);
• Darea de seamă către autoritățile competente (Munca I, Munca II, LM…);
• Recrutare și selecția eficientă a personalului;
• Elaborarea și plasarea anunțurilor de angajare;
• Organizarea și desfășurarea convorbirilor, capacitatea de a convinge.
Firnis-com srl

(Chișinău)

Decembrie 2013 - Iunie 2016
(2 ani 6 luni)
Manager de oficiu , HR manager

Responsabilități:

Coordonarea activităților administrative zilnice ale oficiului.

Optimizarea fluxurilor de lucru și gestionarea resurselor materiale și umane.

Supravegherea respectării procedurilor interne și atingerea obiectivelor de echipă.

Recrutarea, selecția și integrarea noilor angajați.

Elaborarea și actualizarea politicilor interne de resurse umane.

Organizarea instruirilor și evaluărilor periodice ale personalului.
Alina Electronic

(Chișinău)

August 2011 - Noiembrie 2012
(1 an 3 luni)
Manager de oficiu

Responsabilități:

Organizarea și coordonarea activităților administrative.




Decostar srl

(Chișinău)

Februarie 2008 - Februarie 2011
(3 ani )
Manager de oficiu

Responsabilități:

Administrarea documentației interne și externe.

Suport pentru conducere în planificarea și organizarea activităților.
Baby Holl

(Chișinău)

Mai 2005 - Martie 2007
(1 an 10 luni)
Vînzător consultant (încălțăminte pentru copii -ortopedică))

Responsabilități:

Consilierea clienților în alegerea produselor adecvate.

Promovarea produselor și creșterea vânzărilor.

Gestionarea stocurilor și aranjarea mărfii.

Menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților.
Anomis Prim

(Chișinău)

Martie 2001 - August 2007
(6 ani 5 luni)
Asistenta directorului

Responsabilități:

Oferirea suportului administrativ directorului.

Pregătirea și redactarea documentelor oficiale.

Organizarea ședințelor și întâlnirilor.

Păstrarea confidențialității informațiilor sensibile.

Menținerea legăturii cu partenerii de afaceri și instituțiile colaboratoare.
Ambasador Srl

(Chișinău)

Februarie 2000 - Iulie 2005
(5 ani 5 luni)
Recepționistă la curățatorie

Responsabilități:

Preluarea și înregistrarea comenzilor de la clienți.

Eliberarea comenzilor și gestionarea plăților.

Oferirea informațiilor și soluționarea reclamațiilor.

Menținerea evidenței comenzilor și raportarea zilnică.

Studii (Superioare)

09.2002 - 06.2007
ASEM

Facultatea, specialitatea: Economie , specialitatea Managerul Firmei

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Nativ
Rusa — Expert
Engleza — Începător
Abilități cheie
Leadership Învățare continuă Etica în muncă Comunicare Abilități interpersonale Lucru în echipa Soluționarea problemelor Umor De a face mai multe lucruri în acelaș timp

Permis de conducere

Categorie — B

Cursuri / traininguri

martie 2025/ 1 zi
CIM pe perioadă determinată
decembrie 2024/1 zi
Modalitățile de acordare a concediilor. Graficul concediilor de odihnă 2025
2019,1zi
Reforma controlul de stat SSM
2022,5zile
SSM calificare profesională niv.II
2022, 2025 -5 zi
Digital protecție datelor cu caracter personal
august 2023 -1 zi
Aplicarea Legislații Muncii în condiții fenomenilor de criză
martie 2021 - 3 zile
Managementul Resurselor Umane
10 zile
Managementul și planificarea strategică
2019,1zi
Organizarea activității arhivei instituției
2023 2 zile
Schimbări esențiale CM RM din 2024
26.09.2023 ,3 zile
Probleme actuale privind aplicarea legislației muncii în cazurile de criza
14.02.2020, 1 zi
Controlul de stat în domeniul muncii
06.02.2020,1zi
Inovarea și transferul tehnologic
17.08.2022,1 zi
Cum atragem angajați
11.05.2023, 2 zile
Factorii de risc la locul de muncă
26.09.2023, 2 zile , 24.05.2019, 2 zile
Modificarea CM RM
24.05.2019, 1zi
Rapoartele de muncă
02.02.2023,1 zi
Modernizarea angajării
07.08.2019,1 zi
Subvențiile la locul de muncă
10.03.2025 , 1/zi
Instruire în domeniul securității niv.I (pentru informare)
aprilie -1zi
„AI în HR: oportunitate sau amenințare?”
aprilie -1zi
Conferința Națională "Legislația Muncii" ediția a XI-a

Certificări

Februarie 2014 - Mai 2014
Hr portal

Specialist resurse umane 


Inspector serviciu personal 

Septembrie 2000 - Iunie 2001
Școala profesională nr.2

Operator de calculator/Secretară de oficiu

Aprilie 2025 - August 2025
ANTEM

cursuri de limbă română

Hobby-uri

Am dezvoltat abilități remarcabile în înot, obținând medalii de aur și argint la nivel junior, ceea ce reflectă dedicarea mea în sport. 

Unul din hobby-urile mele este croșetatul.Imi oferă o stare de relaxare profundă și satisfacție creativă.Aceasta activitate mă ajută să îmi dezvolt răbdarea, atenția la detalii și simțul estetic,oferindu-mi totodată și modalitate minunată de a petrece timpul liber într-un mod liniștit și plăcut.

CV-uri similare

CV de la 01.08.2023
Vârsta:23 ani
Experiență: 1 an
Ultimul loc de muncă: Internship - specialist resurse umane
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă , (1 lună) Martie 2023 - Aprilie 2023
Chișinău Full-time
CV de la 06.02.2025
Vârsta:22 ani
Dubăsari Full-time
CV de la 15.12.2021
Vârsta:27 ani
Chișinău Full-time
CV de la 10.09.2024
Vârsta:18 ani
Experiență: 1 an 7 luni
Ultimul loc de muncă: Distribuitor/ Recrutor
Green WORLD , (1 an 7 luni) August 2019 - Martie 2021
Bălți Part-time, În weekend, Program flexibil 7 000 lei
CV de la 04.09.2025
Vârsta:20 ani
Căușeni Full-time, Part-time, În ture, Tură de noapte