Specialistă în Resurse Umane cu peste 7 ani experiență în administrarea personalului, recrutare și relații de muncă, combinată cu peste 10 ani de experiență în management administrativ.
„Am capacitatea de a identifica și soluționa problemele operaționale sau conflictele interne care pot apărea în cadrul echipei sau al oficiului, intervenind rapid și eficient pentru a găsi soluții viabile, minimizând impactul negativ asupra activităților și asigurându-mă că echipa rămâne motivată și productivă. În plus, colaborez cu toate părțile implicate pentru a înțelege cauzele fundamentale ale problemelor și pentru a implementa măsuri corective pe termen lung, prevenind recurența acestora.”
(Chișinău)
Responsabilități:
• Întocmirea documentelor de angajare, modificare și încetare a contractului individual de muncă, conform procedurilor interne cu respectarea Codului muncii si a legislatiei în vigoare;(Chișinău)
Responsabilități:
Coordonarea activităților administrative zilnice ale oficiului.(Chișinău)
Responsabilități:
Organizarea și coordonarea activităților administrative.(Chișinău)
Responsabilități:
Administrarea documentației interne și externe.(Chișinău)
Responsabilități:
Consilierea clienților în alegerea produselor adecvate.(Chișinău)
Responsabilități:
Oferirea suportului administrativ directorului.(Chișinău)
Responsabilități:
Preluarea și înregistrarea comenzilor de la clienți.Facultatea, specialitatea: Economie , specialitatea Managerul Firmei
Oraș: Chișinău
Specialist resurse umane
Inspector serviciu personal
Operator de calculator/Secretară de oficiu
cursuri de limbă română
Am dezvoltat abilități remarcabile în înot, obținând medalii de aur și argint la nivel junior, ceea ce reflectă dedicarea mea în sport.
Unul din hobby-urile mele este croșetatul.Imi oferă o stare de relaxare profundă și satisfacție creativă.Aceasta activitate mă ajută să îmi dezvolt răbdarea, atenția la detalii și simțul estetic,oferindu-mi totodată și modalitate minunată de a petrece timpul liber într-un mod liniștit și plăcut.