Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Despre mine
Sunt o persoană organizată, responsabilă și orientată spre rezultate, cu abilitatea de a lucra eficient atât individual cât și în echipă.
Experiență (10 ani 8 luni)
“Radiator” SRL
(Chișinău)
Iunie 2024 -
Septembrie 2025
(1 an 3 luni)
Operatoare, servicii de dispecerat
Responsabilități:
- Organizarea proceselor de primire a producției de la furnizor în cadrul Centrului de Distribuție;
- Coordonarea activităților de colectare și încărcare a producției;
- Supravegherea și controlul personalului implicat în procesul de încărcare, conform standardelor și procedurilor interne;
- Întocmirea și prezentarea rapoartelor operaționale;
- Efectuarea facturării în sistemul 1C;
- Planificarea programului de încărcare pentru punctele comerciale și elaborarea itinerarelor de transport;
“Fujikura Automotive” MLD S.R.L.
(Chișinău)
Februarie 2020 -
Februarie 2024
(4 ani )
Asamblor echipamente tehnice și electronice
Responsabilități:
Urmărirea și aplicarea metodelor de operare după suportul vizual corespunzător cu planul cablului, în cadrul fiecărui post responsabil;
- Activități de comunicare - raportare: (subcomponente, cablaje realizate, defecte întîlnite la subcomponente, materie primă, cablu, produs finit);
I. S. “ASELTEH” - Administrator al P.S.T. “Academica” (cu I.I. “Inovatorul”)
(Chișinău)
Februarie 2016 -
Februarie 2020
(4 ani )
Manager de oficiu (resurse umane/arhiv)
Responsabilități:
- Selectarea CV-urilor, intervievarea și testarea candidaților, făcând parte din comisia de încadrare și promovare a personalului;
- Elaborarea programului de instruire conform solicitărilor șefilor de compartimente;
- Pregătirea, încheierea și prelungirea Contractelor Individuale de Muncă cu angajații Întreprinderii;
- Evidența documentației necesare privind fluctuația de personal (angajări, promovări, transferuri, plecări);
- Lucrul cu documentația ce ține de activitatea biroului ( scrisori de intrare - ieșire, secretariat, evidența cadrului personal, pontare);
I. S. “ASELTEH” - Administrator al P.S.T. “Academica” (cu I.I. “Inovatorul”)
(Chișinău)
Iulie 2014 -
Decembrie 2015
(1 an 5 luni)
Cercetător- științific stagiar, marchetolog
Responsabilități:
- Pregătirea și semnarea Contractelor de locațiune a spațiilor pentru oficii și de producere cu rezidenții parcului și incubatorului;
- Acordarea ajutorului metodic și practic în pregătirea documentelor necesare privind finanțarea și realizarea proiectelor inovaționale;
- Plasarea informației actualizate pe portalul corporativ “Academica”
- Participarea la organizarea seminarelor, mese rotunde, treninguri;
- Traduceri de text rusă - română pentru elaborarea și publicarea cărții “Comerțul în Uniunea Europeană” în cadrul proiectului;
s.a.
Studii (Superioare)
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea, specialitatea: Business și Administrarea Afacerilor, servicii publice în turism, licență
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Nativ
Rusa — Mediu
Engleza — Începător
Abilități cheie
Analiza datelor
Managementul proiectelor
Securitatea datelor
Învățare continuă
Networking
Time Management