Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor.
Dețin o experiență bună de lucru în mai multe domenii. Inclusiv administrarea rețelelor de socializare ( Facebook, Instagram, Tiktok, YouTube), crearea contentului, targhetarea reclamei și etc.
(Chișinău)
Responsabilități:
Recrutarea persoanelor pentru încadrarea lor la o munca peste hotare. Contactarea clienților și convingerea lor pentru o ulterioara colaborare. Semnarea și eliberarea contractelor de munca. Evidenta datelor cu caracter personal și lucru în sistem CRM, Amocrm, Excel. Suportul clienților de la punctul inițial pana la final.(Chișinău)
Responsabilități:
Ducerea unei evidente în sistemul CRM, dezvoltarea și menținerea paginilor de socializare, identificarea noilor parteneri, efectuarea și primirea apelurilor, discuția și consultarea persoanelor cu privire la ofertele companiei, eliberarea contractelor, gestionarea și rezolvarea situațiilor de conflict. Administrarea documentelor și planificarea cerințelor la zi pentru colegii de munca, intervievierea noilor angajați pentru anumite posturi, stagierea și învățarea noilor lucrători.Facultatea, specialitatea: Operator contabil
Oraș: Bălți