Mai multe informații despre CV și capacitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 16.03.2019

HR

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
30 Septembrie 1978 (45 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Resurse umane / HR

Fișiere atașate

Cv, scrisoare de intenție, prezentări sau portofoliu.

Despre mine

Ce am făcut? Am implementat sistemul de management al calității ISO 9001 și ISO 45000 în domeniul resurselor umane, sănătății și securității muncii; Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne); Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare, identificarea noilor platforme de recrutare; Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și eevidența tabelelor de pontaj; Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare; Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă; Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați); Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane. Ce cunosc? Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM; Studii superioare/masterat absolvite în domeniul de jurisprudență/management/psihologia muncii și organizațională; Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei; Cunoașc limba română și rusă la nivel avansat; Am manifestat abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane; Cunosc metode moderne de evidență a personalului; Am dat dovadă de capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple; Cunoștințe de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point); Cunoștințe teoretice în recrutare, selecție, instruire și evaluare a personalului. Pentru a mă încadra bine în colectiv sunt: Obsedată de dezvoltarea mea personală multilaterală (cărți, seminare, forumuri, autoinstruire, autodezvoltare), Să fiu profesionistă în domeniu respectiv, Îm pot organiza ziua de lucru, Pot raporta succint volumul de lucru realizat și rezultatele obținute, Sunt o fire pozitivă, iubesc oamenii și îmi pasă de cei din jur. Pentru o stare generală de bine, vreau să beneficiez: O atitudine respectuoasă și pozitivă din partea conducerii și a colegilor, Acces la cursuri de perfecționare, mediu favorabil dezvoltării profesionale, training în programele de HR, Salariu competitiv achitat la timp, Posibilitatea de promovare în cadrul firmei, posibilitate de a acumula experiență calitativă, Concediu anual conform legislației.

Experiență

Fabrica de producere

producere (Chișinău)

Martie 2020 - Prezent
Manager resurse umane

Responsabilități:

Am implementat sistemul de management al calității ISO 9001 și ISO 45000 în domeniul resurselor umane, sănătății și securității muncii;
Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne);
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare, identificarea noilor platforme de recrutare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și eevidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.

Validincom SRL

transport (Chișinău)

Septembrie 2005 - Februarie 2019
(13 ani 5 luni)
Specialist RU si SSM prin cumul

Responsabilități:

Elaborarea documentelor de evidenta a resurselor umane si sanatatea si securitatea muncii

Studii (Superioare)

09.2019 - Prezent
USM

Facultatea, specialitatea: Psihologia muncii si organizationala

Oraș: Albiţa

09.2003 - 05.2007
USM

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș: Chișinău

Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Abilități de lucru în echipă Gândire critică Lucru în echipa Managementul conflictelor

Permis de conducere

Categorie — B

Cursuri / traininguri

2021, 4 luni
Contabilitate pentru incepatori. Programul 1C. 2021

Cv-uri similare

CV de la 10.07.2023
Vârsta:32 ani
Experiență: 12 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Cadru didactic
Colegiul,, Mihai Eminescu,, din Soroca , (12 ani 3 luni) Septembrie 2011 - Decembrie 2023
Soroca Full-time, Part-time 15 000 lei
CV de la 29.11.2023
Vârsta:30 ani
Experiență: 7 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: Customer Service Specialist
Safeguard Global , (2 ani 11 luni) Octombrie 2020 - Septembrie 2023
Chișinău Full-time 16 000 lei
CV de la 14.11.2023
Vârsta:41 ani
Experiență: 12 ani
Ultimul loc de muncă: specialist principal resurse umane
DASPF Cimișlia , (3 ani 7 luni) Martie 2020 - Octombrie 2023
Cimișlia Full-time, Part-time
CV de la 10.03.2023
Vârsta:28 ani
Experiență: 7 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Team leader cu functie si de HR
Life tourism entertainment , (7 ani 2 luni) Mai 2015 - Iulie 2022
Chișinău
CV de la 10.08.2023
Vârsta:36 ani
Experiență: 9 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Magazinier la depozitul de Tesetura
Floreana Faishon , (1 an 9 luni) Iulie 2021 - Aprilie 2023
Florești Full-time
CV de la 29.10.2023
Vârsta:36 ani
Experiență: 7 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Special principal Serviciul Resurse umane
Consiliul raional Sîngerei , (2 ani 5 luni) Ianuarie 2018 - Iunie 2020
Sîngerei Full-time
CV de la 29.01.2024
Vârsta:47 ani
Experiență: 27 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Secretar al consiliului local
Primăria comunei Corjova, raionul Dubăsari , (6 ani 9 luni) Martie 2017 - Decembrie 2023
Dubăsari Full-time, Part-time
CV de la 17.08.2023
Vârsta:24 ani
Experiență: 11 luni
Ultimul loc de muncă: Internee
Mekaki Solutions , (1 lună) Martie 2023 - Aprilie 2023
Chișinău Full-time