Domeniul de activitate
Asigurări
Management / Administrare
Office / Back-office / Secretariat
Resurse umane / HR
Despre mine
Sunt o persoană responsabilă, organizată și cu experiență în domeniul administrativ, al resurselor umane și asigurărilor. De-a lungul carierei mele, am demonstrat abilități de comunicare, coordonare și relaționare cu clienții și colegii. Mă adaptez ușor la cerințele noi și pot lucra eficient atât individual, cât și în echipă. În prezent mă aflu în concediu de îngrijire a copilului, dar sunt deschisă și pregătită să revin în câmpul muncii într-un mediu profesional dinamic. Caut o oportunitate stabilă în Chișinău, care să îmi permită să valorific experiența acumulată și să mă dezvolt în continuare, contribuind activ la succesul organizației
Experiență (15 ani 1 lună)
Centrul de instruire a personalului pentru transport international
(Chișinău)
Februarie 2017 -
Aprilie 2022
(5 ani 2 luni)
Specialist serviciu învățământ
Responsabilități:
• Ghidarea cursanților pe parcursul procesului educațional (de la înscriere până la eliberarea certificatului de competență)
• Organizarea și desfășurarea cursurilor și examenelor
• Suport administrativ: planificarea orarului, repartizarea sălilor, logistică
• Asigurarea calității programelor conform standardelor ANACEC
• Coordonarea comunicării interne între departamente pentru menținerea calității actului educațional și a serviciilor oferite
SAR "Moldcargo"
(Chișinău)
Noiembrie 2015 -
Aprilie 2022
(6 ani 5 luni)
Specialist asigurari
Responsabilități:
• Consilierea clienților în alegerea produselor de asigurare
• Întocmirea, verificarea și emiterea polițelor de asigurare (RCA, CASCO, CMR, locuințe, sănătate etc.)
• Gestionarea contractelor de asigurare: modificări, prelungiri, anulări
• Întocmirea rapoartelor de activitate și gestionarea evidenței contractelor în derulare
Centrul de instruire a personalului pentru transport international
(Chișinău)
Octombrie 2013 -
Februarie 2017
(3 ani 4 luni)
Specialist Resurse Umane
Responsabilități:
• Întocmirea și actualizarea dosarelor de personal (contracte, acte adiționale, fișe de post)
• Gestionarea concediilor, absențelor și disciplinelor interne
• Monitorizarea respectării legislației muncii și a regulamentului intern
• Menținerea unui climat organizațional pozitiv și sprijinirea comunicării interne
Centrul de instruire a personalului pentru transport international
(Chișinău)
August 2013 -
Octombrie 2013
(2 luni)
Specialist serviciu secretariat
Responsabilități:
• Primirea și ghidarea cursanților
• Întocmirea documentelor administrative (procese-verbale, adeverințe, tabele)
• Arhivarea documentelor fizic și digital
• Asistență pentru personalul didactic și administrativ
• Informarea cursanților cu privire la înscriere, taxe, orar, acte necesare
Studii (Superioare)
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea, specialitatea: Master in Stiinte economice, Specialitatea Managementul si Dezvolarea Resurselor Umane
Oraș: Chișinău
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea, specialitatea: Licentiat in stiinte economice, Specialitatea Achizitii
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Nativ
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Adaptabilitate
Comunicare
Empatie
Etica în muncă
Învățare continuă
Lucru în echipa
Soluționarea problemelor
Time Management
Toleranță
Umor
Cursuri / traininguri
Tehnologia vânzărilor în asigurări
Instruirea și calificarea în domeniul asigurărilor