Сфера деятельности
                    
                                                                          Relații clienți / Call centre
                                            
                 
                                                
                    Oпыт 
                                        
                        
                            FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
                             (Каушаны) 
                                                        
                                                                Ноябрь 2021 -
                                                                                                Настоящее время                                                                                            
                                                     
                        
                            
                                Manager Relații Clienți Micro
                                                                Обязанности: 
                                - Oferirea de consultanță clienților persoane juridice și asistență în procesul de accesare a creditelor.
- Identificarea clienților noi și menținerea bunei relații cu clienții curenți și oferirea sprijinului necesar în relația cu banca.
- Efectuarea analizei financiare a clienților.
- Elaborarea dosarelor de credit.                                                            
 
                         
                     
                    
                 
                                                                    
                        Знание языков
                        
                                                            Английский — Средний 
                                                            Русский — Эксперт 
                                                            Румынский — Родной 
                                                     
                     
                                                    
                        Ключевые навыки
                        
                                                                                                                                Învățare continuă
                                                                                                                                                                Comunicare
                                                                                                                                                                Adaptabilitate
                                                                                                                                                                Orientare către client
                                                                                                                                                                Gândire analitică
                                                                                                                                                                Leadership
                                                                                                                                                                Analiza datelor
                                                                                                                                                                CRM
                                                                                                                                                                Excel
                                                                                                                                                                Finanțe