Specialist cu experiență în domeniu social, administrativ, cu abilități în gestionarea cazurilor sociale, coordonare, logistică, colaborare interinstituțională și consultanță socială. |
(Кишинёв)
Обязанности:
• Gestionarea integrală a cazurilor medicale și sociale pentru refugiații din Ucraina. Evaluarea a nevoile medicale și sociale a pacienților și elaborarea de planuri personalizate.(Кишинёв)
Обязанности:
• Consultarea și monitorizarea procedurii de Azil pentru străini și a Protecției Temporare pentru refugiații din Ucraina.(Кишинёв)
Обязанности:
• Administrarea logistică și coordonarea operațională a companiei. Evidența, înregistrarea corespondenței, întocmirea scrisorilor oficiale, încheierea contractelor cu prestatorii și furnizorii de servicii.(Кишинёв)
Обязанности:
• Monitorizarea și verificarea conturilor beneficiarilor de pensii, alocații și indemnizații.Факультет, специальность: Asistență Socială, Sociologie și Filosofie
Город: Кишинёв
Proiectul Guvernamental Protecția Temporară pentru refugiații din Ucraina Staff Suport în implimentarea Proiectului Protecția Temporară pentru refugiați. Consultarea și monitorizarea procedurii de Azil pentru străini și a Protecției Temporare pentru refugiații din Ucraina. Asistentă documentară pentru refugiați. Colaborare cu specialiștii IGM și CDA.
|
Poiectul AICS și ECHO:
· Gestionarea integrală a cazurilor medicale și sociale pentru refugiații din Ucraina. Evaluarea a nevoile medicale și sociale a pacienților și elaborarea de planuri personalizate. · Coordonarea cu (profesioniști din domeniul sănătății) Instituțiile Medicale și Sociale (protecție) pentru oferirea serviciilor calitative. · Oferirea sprijinului și îndrumării pacienților în relația cu sistemul de sănătate (asistență pentru programările medicale și însoțirea acestora la furnizori de servicii). · Sprijinirea pacienților pentru asigurarea că aceștia primesc îngrijiri medicale și servicii sociale adecvate. · Colaborarea cu Departamentul Protecție și alți membri pentru elaborarea unui plan efecient și calitativ de prestare a serviciilor. · Participarea la reuniunile interne de gestionare a cazurilor și aducerea în atenție a oricărui caz de nevoie specială și urgentă. |
Înregistrarea și arhivarea cazurilor corect și actualizat.