Domeniul de activitate
Alimentație / HoReCa
Management / Administrare
Medicină și Farmaceutică
Despre mine
-Bune capacități de comunicare dobîndite în urma experienței mele ca operator-recepționist și operator call-centru.
-Am ținut multiple prezentări de formare pentru colegii juniori,în care am explicat importanța abordării personalizate pentru fiecare pacient în parte. Am contribuit astfel la realizarea unor rapoarte interdepartamentale mai bune.
-Motivarea nonfinanciară a colegilor din cadrul echipei.
-Ascultare activă.
-Bun utilizator al programelor Windows,Pachetul Office: Word,Excel,Power Point,Navigare pe Internet.
- O bună cunoaștere a proceselor de control al calității serviciilor prestate către utilizator. Bun mentor(am fost responsabilă de instruire și formare noilor angajați).
Experiență
Rihpangalfarma
Medicină,farmacie (Chișinău)
Ianuarie 2022 -
Prezent
Operator Call-Centru ( clienți extrarețea)
Responsabilități:
-Recepționarea apelurilor telefonice de către clienți;
-Crearea șablonurilor într-un sistem special creat și redirecționarea mesajului către depozit;
-Identificarea problemelor semnalate de către clienți și oferirea sprijinului pentru rezolvarea lor
-Completarea raportului zilnic despre apelurile telefonice primite;
-Înregistrarea solicitărilor și reclamațiilor clienților și procesarea lor în conformitate cu instrucțiunile de lucru specifice;
-Oferirea informațiilor necesare despre produsele și serviciil companiei.
Rihpangalfarma
Medicină,farmacie (Chișinău)
Noiembrie 2020 -
Decembrie 2021
(1 an 1 lună)
Inspector inventariere
Responsabilități:
-Verificarea disponibilității stocului la o anumită dată prin compararea datelor actuale cu informațiile privind soldul;
-Calcularea și verificarea încasărilor de numerar;
-Verificarea respectării regulilor și condițiilor de păstrare a stocurilor de produse farmaceutice și materiale,mijloacelor bănești,precum și a regulilor de întreținere și exploatare a mașinilor,utilajelor și a mijloacelor și a altor mijloace fixe;
-Monitorizarea deservirii calitative a clienților de către farmaciști.
IMUNOTEHNOMED
Medicină,farmacie (Chișinău)
Noiembrie 2018 -
Mai 2020
(1 an 6 luni)
Operator-recepționist
Responsabilități:
-Deservirea calitativă a tuturor pacienților;
-Crearea unei experiențe plăcute pentru fiecare pacient în parte;
-Gestionarea eficientă a probelor colectate de la fiecare pacient chestionat;
-Evidența și controlul resurselor financiare incasate ca plată a serviciilor medicale prestate pacienților;
-Arhivarea documentației medicale specifice;
-Managementul telefonic eficient al situațiilor neclare apărute cu alte instituții conexe;
-Gestionarea complezentă a situațiilor de conflict.
Studii (Superioare în desfășurare)
Universitatea ''Constantin Stere''
Facultatea, specialitatea: Facultatea-Economie și Ecologie. Specialitatea- Marketing și Administrare în Business.
Oraș: Chișinău
Universitatea De Stat De Tiraspol sediul Chisinau
Facultatea, specialitatea: Geografie,specialitatea - Turism și Servicii Hoteliere
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Engleza — Mediu
Rusa — Expert
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid
Abilitatea de a soluționa eficient problemele
Abilități de ascultare
Abilități de comunicare
Adaptabilitate
Compasiune
Empatie
Hobby-uri
Pasionată de lectură,puzzle și oameni cu bun simț.