Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 04.11.2025

Secretară, Office Assistant, Dashboard Assistant

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
28 Iulie 1993 (32 ani)
Experiență:
2 ani 11 luni
Program de lucru:
Full-time, Part-time, Program flexibil
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Limbi străine / Traduceri Office / Back-office / Secretariat

Despre mine

Voi începe cu un lucru important și anume сeea de a fi Sinceră: în ultimii  opt  ani am făcut o pauză profesională , perioadă în care am fost plecată în străinătate și am beneficiat de concediu de maternitate.Această etapă m-a ajutat să-mi consolidez abilitățile de organizare,planificare și comunicare eficientă- competențe pentru un rol de coordonare adminstrativă.

Sunt o persoană serioasă, atentă la detalii, cu o atitudine pozitivă și orientată spre soluții. Îmi place să lucrez într-un mediu dinamic, să gestionez mai multe sarcini simultan și să contribui la buna fucționare a biroului și a echipei.

Îmi doresc să mă alătur unei organizații în care pot valorifica  experiența și energia mea, susținând activitatea  de zi cu zi și contribuind la un climat de lucru eficient și plăcut.

Vă mulțumesc pentru timpul acordat și pentru oportunitatea de a aplica.

        Cu stimă și respect, Doina Petrea

pantileidoina@gmail.com / 060851940

Experiență (2 ani 11 luni)

Green Isle Hotel

(Ireland)

Septembrie 2016 - August 2018
(1 an 11 luni)
Departamentul de cazare(curățenie și verificare/supervisor),hostess,chelneriță

Responsabilități:

- Am aspirat covoare și zone mochetate în birouri, holuri și coridoare.
- Lustruit suprafețe de sticlă și ferestre.
- Spălat, curățat și dezinfectat răcitoarele de apă.
- Curățat și lustruit podelele din gresie folosind echipamente industriale de curățare.
- Șters praful de pe rame și tapițerii.
- Îndepărtat maculatura și alte deșeuri din incintă în zona desemnată.
- Schimbat lenjerie de pat și colectat lenjerie pentru curățare.
- Dezinfectat și șters băile pentru a le menține igienice și curate.
- Curățat pereți, ferestre, jaluzele și perdelele.
- Utilizat substanțe chimice și alte echipamente de curățare într-un mod adecvat, sigur și responsabil.
- Verificat că toate zonele de depozitare și cărucioarele erau curate și organizate.
- Măturat și spălat toate podelele cu suprafețe dure.
- Am curățat lifturile, geamurile și jardinierele din zonele publice, cum ar fi holul, piscina și toaletele publice.
- Am curățat local pereții, covoarele și corpurile de iluminat.
- Am ceruit și lustruit podelele din lemn și alte obiecte din lemn.
- Am transportat produsele și echipamentele de curățenie la și de la camerele de utilități.
*Am ajutat clienții să obțină mâncare de la bufet/masa de servire, după cum era necesar.
*Am curățat și inspectat echipamentele bucătăriei, aparatele electrocasnice și zonele de lucru
* Am curățat și organizat zonele de luat masa, servire și bucătărie
* Am curățat și sterilizat echipamentele și facilitățile
*Am curățat coșurile de gunoi cu apă sau abur
*Am întâmpinat fiecare client cu un contact vizual prietenos
*Am discutat cu clienții pentru a mă asigura că sunt mulțumiți de mâncare și servicii
*Am curățat zonele de lucru, echipamentele, ustensilele, vasele și tacâmurile
*Am curățat și am rearanjat mesele la sfârșitul fiecărei mese
* Am solicitat și înregistrat comenzile clienților și am calculat facturile
* Am servit clienților apă cu gheață, cafea, chifle și unt
* Am oferit în mod constant servicii profesionale, prietenoase și captivante.


Heba MED Group

(Chișinău)

August 2015 - August 2016
(1 an )
Asistent Personal a Directorului

Responsabilități:

-Introducere date
- Bune cunoștințe de operare PC, MS Office Word, Excel și utilizare a internetului
- Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor și a muncii
- Capacitate de concentrare și de realizare a mai multor sarcini simultan
- Capacitate de respectare a limitelor de timp
- Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- Efectuarea activităților secretariale zilnice
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din cadrul companiei
- Asigurarea ședințelor de protocol în conformitate cu cerințele zilnice
- Primirea, înregistrarea, distribuirea către departamentele implicate, arhivarea și arhivarea corespondenței și mesajelor primite de la parteneri, clienți și alți angajați
- Redactarea corespondenței de afaceri necesare desfășurării activității zilnice
- Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- Actualizarea bazei de date cu documente
- Rezervări hoteliere pentru parteneri externi
- Introducere de date
- Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor solicitate de management
- Acordarea de suport administrativ pentru toate departamentele companiei

Studii (Superioare)

09.2015 - 07.2017
Institutul Internațional de Management

Facultatea, specialitatea: Masterat: Facultatea de Economie; Specialitatea: Administrarea Afacerilor

Oraș: Chișinău

09.2012 - 06.2015
Universitatea de Stat din MOLDOVA

Facultatea, specialitatea: Facultatea de Litere/ Filologie; Specilitatea Limba și Literatura Romănă - Limba Engleză

Oraș: Chișinău

09.2009 - 06.2012
Liceul Teoretic ,, Ion Creangă''

Profil: Învățământ Liceal, Profil Umanist.

Oraș: Anenii Noi

09.2005 - 06.2009
Liceul Teoretic ,, Ion Creangă''

Profil: Învățamînt Gimnazial

Oraș: Anenii Noi

Limbi străine

Româna — Nativ
Engleza — Expert
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Soluționarea problemelor Rezistență la frustrare Lucru în echipa Învățare continuă Gândire critică Etica în muncă Comunicare Adaptabilitate Abilități interpersonale Managementul proiectelor Limbi străine Excel Copywriting Time Management Umor

Permis de conducere

Categorie — B
Cu automobil Personal

Cursuri / traininguri

2013, 3 luni
Diplomă și certificat de absolvire a cursului teoretic și practiv în domeniul – Frizer, profil larg.

Voluntariat

Martie 2013 - Martie 2013
Cetificat de participare la conferință Engleză ,, APPLE’’

Certificări

Martie 2025 - Aprilie 2025
Certificat pentru Consultarea cursului de inițiere în calculator

MS WORD 


MS EXCEL


MS POWER POINT


Am consolidat cunoștințele în acest domeniu deoarece aveam deja o bază, însă pe parcurs mi-am dat seama că, pentru a putea accesa un job pe măsura aspirațiilor mele, este necesar să aprofundez și să întăresc anumite aspecte. Această realizare m-a motivat să fiu mai dedicat în procesul de învățare, să exersez constant și să caut experiențe practice care să-mi permită să aplic ceea ce învăț. Astfel, nu doar că mi-am consolidat fundamentele, dar am și dobândit încrederea că pot face față provocărilor profesionale viitoare.

Februarie 2011 - Februarie 2011
Diplomă de gradul III la limba Engleză în cadrul Olimpiadei la nivel raional.

Decembrie 2011 - Ianuarie 2012
Diplomă de gradul I la Olimpiada de llimbă Engleză în cadrul liceului

Ianuarie 2010 - Ianuarie 2010
Diplomă de gradul I la Olimpiada de limbă Engleză în cadrul liceului

Ianuarie 2012 - Ianuarie 2012
Diplomă de gradul IV (mențiune) la limba Engleză în cadrul Olimpiadei la nivel raional.

Hobby-uri

Lectură și podcasturi de dezvoltare personală - gîndire critică și auto-îmbunătățire

Sport și Primblări - disciplină și reziliență

 Timp de calitate petrecut cu familia -comunicare și empatie

CV-uri similare

CV de la 17.06.2025
Vârsta:18 ani
Chișinău Full-time, Part-time, În weekend, Program flexibil
CV de la 25.08.2025
Vârsta:41 ani
Experiență: 21 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: ПЕРЕВОДЧИК, КОПИРАЙТЕР, АССИСТЕНТ СЛУЖБЫ ПОДДЕРЖКИ КЛИЕНТОВ
Webtech “SRL” , (14 ani 3 luni) Octombrie 2010 - Ianuarie 2025
Chișinău Full-time, Part-time, Program flexibil 14 000 lei
CV de la 02.09.2025
Vârsta:18 ani
Chișinău Part-time, Doar seara, În weekend, Program flexibil 4 000 lei
CV de la 30.09.2024
Vârsta:24 ani
Experiență: 3 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Controlor financiar
ICS Bemol Retail SRL , (9 luni) August 2023 - Mai 2024
Chișinău Program flexibil 15 000 lei