Domeniul de activitate
Top Management / Administrare
Vânzări
Despre mine
Manager cu experiență de peste 10 ani în domeniul vânzării, logisticii, managementului și marketingului, cu abilități dovedite în coordonarea echipelor, optimizarea proceselor operaționale, reprezentarea companiilor (cu 30 – 50 angajați) în contexte oficiale și des întâlnit cu deplasările în teren. Orientat spre rezultate, organizat și cu o bună capacitate de adaptare în medii dinamice.
Experiență (18 ani 1 lună)
TAHOPLUS SRL
(Drochia)
Martie 2025 -
Septembrie 2025
(6 luni)
Administrator Autoservice
Responsabilități:
- Conducerea operațiunilor zilnice ale auto-service-ului, asigurând calitatea și eficiența reparațiilor;
- Dezvoltarea și implementarea de strategii pentru optimizarea proceselor de lucru și creșterea productivității;
- Asigurarea satisfacției clienților prin rezolvarea eficientă a problemelor și menținerea unei comunicări excelente;
- Selectarea și comandarea pieselor auto conform cerințelor tehnice;
- Colaborarea cu furnizorii și monitorizarea termenelor de livrare;
- Gestionarea evidenței achizițiilor și stocurilor.
FC Antrațit SRL
(Drochia)
Decembrie 2013 -
Februarie 2025
(11 ani 2 luni)
Manager general
Responsabilități:
Comercializarea cărbunelui și materialelor de consrucție. Cu 5 filiale în orașele Drochia, Rîșcani, Dondușeni, Soroca, Lipcani precum și în satele Mândâc, Sofia și Pelinia. Unele responsabilități în funcția de Manager General:
- Coordonarea echipei de vânzări și a activității operaționale generale;
- Elaborarea și implementarea strategiilor de vânzări;
- Analiza pieței și concurenței;
- Gestionarea relațiilor comerciale și extinderea portofoliului de clienți;
- Stabilirea obiectivelor strategice și monitorizarea performanței;
- Participarea la negocieri comerciale și licitații;
- Reprezentarea companiei în relația cu partenerii și autoritățile;
- Implementarea politicilor interne și instruirea personalului nou;
- Gestionarea documentelor oficiale și participarea la procese decizionale.
FC Antrațit SRL
(Drochia)
Februarie 2012 -
August 2013
(1 an 6 luni)
Administrator Parc Auto
Responsabilități:
Parcul auto include: 5 autoturisme, 7 camioane autobasculante, 6 încărcătoare frontale, 5 stivuitoare și o stație de alimentare cu motorină cu capacitatea de 27 mii litri. Unele responsabilități în funcția de Administrator Parc Auto:
- Administrarea și monitorizarea stării tehnice a mașinilor și tehnicii speciale;
- Selectarea și comandarea pieselor auto conform cerințelor tehnice;
- Colaborarea cu furnizorii și monitorizarea termenelor de livrare;
- Gestionarea evidenței achizițiilor și stocurilor;
- Asigurarea mentenanței (revizii, reparații), colaborarea cu furnizorii de servicii auto, controlul consumului de combustibil;
- Managementul documentelor (asigurări, ITP);
- Planificarea rutelor, coordonarea șoferilor și administrarea bugetului aferent parcului auto, raportarea periodică.
FC Antrațit SRL
(Drochia)
Martie 2010 -
Decembrie 2011
(1 an 9 luni)
Specialist marketing
Responsabilități:
- Cercetarea pieței și analiza comportamentului consumatorului;
- Definirea planurilor de marketing și promovarea produselor;
- Identificarea oportunităților de vânzare și lărgirea rețelei de clienți;
- Organizarea și participarea la licitații și evenimente de profil.
FC Antrațit SRL
(Drochia)
Noiembrie 2009 -
Martie 2010
(4 luni)
Administrator magazin s. Mândâc
Responsabilități:
- Gestionarea relației directe cu clienții;
- Prezentarea ofertei de produse și fidelizarea clienților;
- Evidența stocurilor și încasarea vânzărilor.
FC Antrațit SRL
(Drochia)
Iunie 2008 -
Noiembrie 2009
(1 an 5 luni)
Specialist marketing
Responsabilități:
- Deschiderea 3 magazine de materiale de construcții în satele Mândâc, Sofia și Pelinia, aprovizionarea cu mobilier, rafturi, vitrină și marfă pentru a avea vânzări indiferent de sezon.
- Cercetarea pieței și dezvoltarea de strategii de vânzare;
- Participarea la licitații și consolidarea relațiilor cu clienții.
FC Azuga SRL
(Drochia)
Ianuarie 2007 -
Iunie 2008
(1 an 5 luni)
Merceolog-casier
Responsabilități:
- Analizează date de vânzări și întocmește prognoze pentru stocuri;
- Coordonează reaprovizionarea stocurilor și negociază cu furnizorii;
- Elaborează și implementează strategii de preț și promoții;
- Gestionează sortimentul de produse și amenajarea rafturilor;
- Monitorizează tendințele pieței și comportamentul consumatorilor.
Studii (Superioare)
ACADEMIA DE ADMINISTRARE PUBLICĂ
Facultatea, specialitatea: Management, master în economie
Oraș: Chișinău
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Facultatea, specialitatea: Business și Administrarea Afacerilor, Marketing și logistică, licență
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Nativ
Rusa — Expert
Engleza — Mediu
Franceza — Mediu
Abilități cheie
Time Management
Networking
Lucru în echipa
Leadership
Învățare continuă
Gândire critică
Etica în muncă
Adaptabilitate
Excel
CRM