Domeniul de activitate
Achiziții / Import / Export
Vânzări
Despre mine
„Sunt o persoană responsabilă și organizată, cu peste 5 ani experiență în achiziții publice, gestionarea documentelor și activități administrative. Am început să lucrez încă din perioada studenției ca și casier, apoi ca administrator și operator în introducerea facturilor, ceea ce m-a ajutat să dezvolt atât abilități tehnice, cât și de lucru cu oamenii. Îmi place să colaborez în echipă, să găsesc soluții practice și să contribui la atingerea obiectivelor comune.”
Experiență (16 ani 7 luni)
Meltan SRL
(Chișinău)
Iulie 2019 -
Septembrie 2024
(5 ani 2 luni)
Specialist in achiziti publice
Responsabilități:
Aici este o lista de sacini cum ar fii;
Identificarea și analiza oportunităților de licitații în SEAP sau alte platforme relevante
Întocmirea și verificarea documentației de participare (formulare standard, declarații, certificate)
Depunerea ofertelor și urmărirea procedurilor până la finalizare
Elaborarea și gestionarea contractelor rezultate din licitații
Gestionarea comunicării cu autoritățile contractante și partenerii
Utilizare MS Office (Word, Excel) pentru redactare și analiză de date
Utilizare program 1C pentru facturi, documente contabile și administrative
Atenție la detalii și respectarea termenelor în toate etapele procesului
Prodagotrade SRL
(Chișinău)
Aprilie 2016 -
August 2025
(9 ani 4 luni)
casier-operator, administrator
Responsabilități:
Am descervit cumparatori la casa, am introdus facturi, am facut comanda de marfa de la agenti economici și respectiv am primit marfa in baza facturi.
Vistarcom SRL
(Chișinău)
Martie 2012 -
Aprilie 2014
(2 ani 1 lună)
CASIER
Responsabilități:
Deservirea cumpărătorilor la casa, aranjarea marfii pe sala.
Studii (Superioare)
UCCM
Facultatea, specialitatea: Drept
Țara: Moldova, Republic of