Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 01.09.2025

Sunt gata să accept orice funcție

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
15 Iulie 1998 (27 ani)
Experiență:
3 ani 7 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Entertainment / Show / Cultură / Artă Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Funcții publice Limbi străine / Traduceri

Despre mine

Imi doresc sa lucrez intr-o companie care valorifica si reuseste sa-si motiveze angajatii, unde sunt luate in considerare eficienta sarcinilor, bunul time-management, si sunt respectate orele de munca. Oamenii sunt pilonii care aduc progresul, optimizarea si fundamentarea competentelor, iar unul dintre ei voi deveni si eu dupa timp si experienta pe scara profesionala. 

Experiență (3 ani 7 luni)

Ayiria SRL

(Chișinău)

Septembrie 2021 - Iunie 2022
(9 luni)
Auditor

Responsabilități:

- Ofera suport auditorilor pentru diferite activitati si misiuni de raportare;
- Realizarea rapoartelor saptamanale si lunare pentru a urmari evolutia diferitor indicatori pe audit, pe care le furnizeaza clientului;
- Realizarea analizelor si rapoartelor, asigurandu-se de calitatea materialelor livrate;
- Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
- Cautarea, analiza, sintetizarea si prezentarea informatiilor necesare auditorilor;
- Realizarea analizelor ad-hoc la cererea auditorilor;
- Oferirea asistentei auditorilor pe diverse activititati administrative;
- Detectarea eventualelor anomalii si transmiterea acestora managerului direct;
- Monitorizarea si configurarea rapoartelor de control pentru detectarea fraudelor si/ sau disfunctionalitatea in fluxul de marfuri (reclamatii, retururi, stockuri de marfa) si fluxul de bani (retururile clientilor, anularile de linii, abandonul ticketelor, non-PLU, flux numerar, etc)
Keyway Services S.R.L.

(Romania)

Mai 2020 - August 2021
(1 an 3 luni)
Customer Support Agent with Russian

Responsabilități:

-Furnizarea suportului tehnic sau informatiilor ce tin de software catre utilizatorilor ce intampina dificultati
-Rezolvarea problemelor si preocuparilor clientilor, eficient si profesional, prin aplicarea cunostintelor despre aplicatiile software, aplicatii, politici, proceduri, scopuri si obiective departamentale
-Demonstrarea si implementarea strategiilor companiei pentru toti clientii interni si externi
Societe Generale Global Solution Centre S.A.

(Romania)

Mai 2019 - Decembrie 2020
(1 an 7 luni)
Analist Back Office with French

Responsabilități:

- Examinarea dosarelor clienților pentru identificarea documentelor lipsă sau neconforme;
- Solicitarea documentelor lipsa, conform procedurilor KYC (Know Your Customer);
- Preluarea si aprobarea documentelor in scopul validarii dosarului clientului;
- Raportarea riscurilor de conformitate, identificare in baza cadrului legal;
- Efectuarea controalelor periodice de conformitate pentru monitorizarea și verificarea respectarii prevederilor legale;
- Oferirea suportului în pregătirea documentației necesare pentru obținerea autorizațiilor solicitate in baza procedurii;
- Ținerea evidenței tuturor dosarelor neconforme ale clienților și urmărirea remedierea acestora.
- Oferirea suportului in cadrul verificarii dosarelor conforme ale celorlalti analisti din echipa.

Studii (Superioare)

09.2017 - 06.2020
Academia de Studii Economice, Bucuresti

Facultatea, specialitatea: Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori

Țara: Romania

Limbi străine

Franceza — Nativ
Engleza — Expert
Rusa — Nativ

Voluntariat

Septembrie 2017 - Iulie 2020
Organizatia Studentilor Basarabeni din Bucuresti








In calitate de Presedinte:


- Crearea planului de actiuni si implimentarea lui;


- Gestionarea echipei de 30+ oameni;


- Crearea unui dialog cu institutiile de invatamant si autoritatile publice pentru a solutiona problemele studentilor basarabeni;
- Reprezentativitarea comunitatii studentilor si elevilor basarabeni din Bucuresti;


- Consolidarea si mentinerea relatiilor cu alte asociatii si organizatii studentesti din Romania si din R.Moldova;


- Supervizarea, coordonarea activitatii departamentelor organizatiei;


- Supervizarea, coordonarea proiectelor si evenimentelor;


- Supervizarea tuturor membrilor;


- Menținerea relațiilor de colaborare cu Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania.








 

 


CV-uri similare

CV de la 16.03.2023
Vârsta:38 ani
Experiență: 10 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Старший продавец
Лукоил Молдова , (10 ani 5 luni) Aprilie 2015 - Prezent
Vulcănești Full-time 8 000 lei
CV de la 06.11.2023
Vârsta:32 ani
Experiență: 2 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: Managerul resurse umane
SRL Auto Instructor , (2 ani 10 luni) Noiembrie 2020 - Septembrie 2023
Chișinău Full-time, Part-time