Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 22.08.2025

Sunt gata să accept orice funcție

20 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
04 Mai 1995 (30 ani)
Experiență:
4 ani 11 luni
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Alimentație / HoReCa Office / Back-office / Secretariat Resurse umane / HR Top Management / Administrare

Despre mine

Caut o oportunitate profesională într-o companie unde pot să mă dezvolt, să contribui la succesul comun și să avansez în carieră împreună cu organizația.
————

Seeking a professional opportunity within a company where I can grow, contribute to shared success, and advance my career alongside the organization.

Experiență (4 ani 11 luni)

Business Plane Group

(Chișinău)

Septembrie 2024 - Iunie 2025
(9 luni)
Partner Relationship Manager

Responsabilități:

-Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu partenerii logistici specializați în livrări sensibile la timp și de urgență;
-Identificarea și calificarea curierilor On-Board (OBC) pentru transporturi urgente de tip hand-carry pe rute internaționale;
-Integrarea OBC-urilor și a partenerilor logistici în conformitate cu standardele companiei, cerințele de conformitate și protocoalele de comunicare;
-Colaborarea cu echipele interne (operațiuni, servicii clienți, conformitate) pentru a alinia capabilitățile partenerilor la așteptările clienților;
-Revizuirea periodică a performanței partenerilor și implementarea inițiativelor de îmbunătățire continuă;
-Menținerea unei comunicări clare și proactive cu partenerii, OBC-urile și echipele interne în scenarii critice, cu presiune ridicată;
-Monitorizarea tendințelor globale în logistică, a rețelelor de curieri și a schimbărilor de reglementare ce influențează transporturile critice de tip hand-carry;
-Identificarea, evaluarea și integrarea furnizorilor;
-Înregistrarea clienților;
-Rezolvarea multor sarcini suplimentare, în afara responsabilităților principale.

-Developed and maintained strong relationships with logistics partners specializing in time-critical and emergency deliveries;
-Sourced and qualified On-Board Couriers (OBCs) for urgent hand-carry shipments on international routes;
-Onboarded OBCs and logistics partners in line with company service standards, compliance requirements, and communication protocols;
-Collaborated with internal teams (operations, customer service, compliance) to align partner capabilities with client expectations;
-Conducted regular partner performance reviews and drove continuous improvement initiatives;
-Ensured clear, proactive communication with partners, OBCs, and internal teams during high-pressure, time-sensitive situations;
-Monitored global logistics trends, courier networks, and regulatory changes affecting time-critical hand-carry shipments;
-Sourced, evaluated, and onboarded new suppliers;
-Handled customer registration;
-Successfully managed a wide range of additional tasks beyond core responsibilities.
Crystal Gate Group

(Chișinău)

August 2023 - August 2024
(1 an )
HR Manager

Responsabilități:

-Recrutare și selecție: gestionarea anunțurilor de angajare, analizarea CV-urilor, desfășurarea interviurilor și coordonarea procesului de angajare;
-Integrarea noilor angajați: facilitarea procesului de orientare și adaptare a noilor membri în companie;
-Analiza HR: utilizarea datelor pentru a analiza tendințele, a măsura eficiența proceselor de resurse umane și a sprijini luarea deciziilor strategice.

-Recruitment and Staffing: managing job postings, screening resumes, conducting interviews, and overseeing the hiring process;
-Onboarding: facilitating orientation and supporting the smooth integration of new employees into the organization;
-HR Analytics: leveraging data to analyze trends, measure HR effectiveness, and support strategic decision-making.
NDA

(Chișinău)

Septembrie 2022 - Iunie 2023
(9 luni)
Sales Manager/Coach

Responsabilități:

-Dezvoltarea programelor de instruire;
-Organizarea atelierelor și seminarelor: coordonarea sesiunilor interactive pentru a preda tehnici de vânzări, cunoștințe despre produse și strategii de interacțiune cu clienții;
-Evaluarea necesităților de instruire: analizarea competențelor și performanței personalului de vânzări pentru a identifica domeniile ce necesită îmbunătățire;
-Coaching și mentorat: oferirea de suport individual și ghidare agenților de vânzări pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele;
-Furnizarea de feedback: transmiterea de feedback constructiv personalului și managementului pentru a susține îmbunătățirea continuă;
-Crearea materialelor de instruire: elaborarea ghidurilor și resurselor online pentru a sprijini învățarea și dezvoltarea continuă;
-Facilitarea exercițiilor de tip role-playing: implicarea echipelor de vânzări în scenarii simulate pentru a exersa și perfecționa abilitățile lor.


-Developing comprehensive training programs;
-Conducting workshops and seminars: leading interactive sessions to teach sales techniques, product knowledge, and customer engagement strategies;
-Assessing training needs: evaluating the skills and performance of sales staff to identify areas for improvement;
-Coaching and mentoring: providing personalized support and guidance to help salespeople achieve their individual goals;
-Delivering feedback: offering constructive feedback to sales teams and management to drive continuous improvement;
-Creating training materials: designing manuals, guides, and online resources to support ongoing learning and professional development;
-Facilitating role-playing exercises: engaging sales teams in simulated scenarios to practice and refine their skills.
Moldretail Group

(Taraclia)

August 2018 - Ianuarie 2021
(2 ani 5 luni)
Operator introducere , prelucrare si validare date

Responsabilități:

-Procesarea, verificarea și introducerea facturilor de intrare/ieșire și a tuturor documentelor aferente activității magazinului în baza de date (programul una.md);
- Evidența completă a fluxurilor financiare (cu gestionarea registrelor de casă).

-Processing, verification, and entry of incoming/outgoing invoices and all related store documentation into the database (una.md program);
-Full accounting of cash flow (including maintenance of cash registers/books)

Studii (Superioare)

09.2018 - 06.2020
Universitate Dunarea de Jos din Galati

Facultatea, specialitatea: Transfrontaliera, Master

Oraș: Taraclia

09.2014 - 06.2018
Universities de Stat din Taraclia Grigore Tamblac

Facultatea, specialitatea: Filologie

Oraș: Taraclia

Limbi străine

Româna — Mediu
Rusa — Nativ
Engleza — Expert
Bulgara — Nativ

Permis de conducere

Categorie — B

Cursuri / traininguri

2015
PNAET
2016
Graduates-up-Grade

CV-uri similare

CV de la 31.03.2025 a fost online la 21:46
Vârsta:35 ani
Experiență: 13 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: manager pe vinzari
Am lucrat in baza de patent , (7 ani 7 luni) Iulie 2015 - Februarie 2023
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 28.06.2025
Vârsta:16 ani
Experiență:
Ultimul loc de muncă: Ajutor de casier
Granier , () Iunie 2025 - Iunie 2025
Ialoveni Full-time, Part-time, Program flexibil
CV de la 07.03.2022
Vârsta:23 ani
Experiență: 2 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Recruiter
Crystal Gates SRL , (6 luni) Ianuarie 2024 - Iulie 2024
Chișinău Full-time, Part-time 14 000 lei
CV de la 30.05.2025
Vârsta:20 ani
Experiență: 7 luni
Ultimul loc de muncă: Кассир Бариста
S.R.L. VARKA COMPANY , (3 luni) Decembrie 2024 - Martie 2025
Chișinău Full-time, În ture 10 000 lei
CV de la 16.03.2022
Vârsta:28 ani
Experiență: 5 luni
Ultimul loc de muncă: Agent imobiliar
Proimobil , (5 luni) Iulie 2021 - Decembrie 2021
Chișinău Full-time, Part-time 10 000 lei