Numele meu este Nicole Lipskaya. Sunt un strateg SMM și de marketing care construiește comunicarea digitală a brandurilor nu pe presupuneri, ci pe cunoștințe fundamentale și instrumente dovedite.
Studiez la Facultatea de Administrare a Afacerilor și Marketing a Academiei de Studii Economice din Moldova (ASEM), cea mai importantă universitate din țară în domeniul economiei, managementului și marketingului. Educația mea îmi permite să formulez soluții bazate pe strategii academice solide și analize de piață actualizate.
În munca mea nu mă limitez la vizualuri sau conținut - eu construiesc sisteme:
- Realizez analize ale concurenței și ale consumatorilor
- Dezvolt strategii SMM complexe pentru obiectivele de afaceri
- Formulez poziționarea și tonul vocii adecvate pentru publicul țintă
- Gestionez conținutul ca parte a pâlniei de marketing
- Analizez eficiența și ajustez comunicarea pe baza datelor
Abordez marketingul ca un management al atenției, percepției și încrederii. Fiecare pas este rezultatul unui calcul clar, al înțelegerii produsului și a publicului țintă.
Abordez fiecare proiect și fiecare brand cu un grad ridicat de implicare și responsabilitate profesională. Munca mea nu se bazează pe intuiție, ci pe cunoștințe reale, pe care le primesc zilnic în procesul de formare și le implementez sistematic în practică. Combin pregătirea academică și instrumentele reale de marketing digital pentru a oferi soluții care nu numai că „funcționează”, dar și îndeplinesc obiectivele de afaceri, cerințele pieței moderne și așteptările publicului.
My name is Nicole Lipskaya. I am a SMM and marketing strategist who builds digital communication of brands not on guesswork, but on fundamental knowledge and proven tools.
I study at the Faculty of Business Administration and Marketing at the Academy of Economic Studies of Moldova (ASEM), the leading university in the country in the field of economics, management and marketing. My education allows me to formulate solutions based on academically sound strategies and up-to-date market analytics.
In my work, I don't limit myself to visuals or content - I build systems:
- Conducting competitive and consumer analysis
- I develop complex SMM-strategies for business goals
- I form positioning and tone of voice appropriate for the target audience
- Manage content as part of the marketing funnel
- Analyze effectiveness and adjust communications based on data
I approach marketing as a management of attention, perception and trust. Every step is the result of clear calculation, understanding the product and target audience.
I approach every project and every brand with a high degree of involvement and professional responsibility. My work is not based on intuition, but on actual knowledge, which I receive daily in the process of training and systematically put into practice. I combine academic background and real digital marketing tools to offer solutions that not only “work”, but also meet business objectives, modern market requirements and audience expectations.
(Tiraspol)
Responsabilități:
Am început să dobândesc experiență în comunicarea eficientă și rezistență în lucrul cu oamenii încă din adolescență. Până la 18 ani, mi-am combinat studiile cu un job part-time la Dolce Vita din Tiraspol, unde am lucrat ca barista și recepționeră. Acest lucru mi-a oferit abilități puternice de comunicare personală, capacitatea de a reacționa rapid în situații non-standard și de a simți starea de spirit a clientului.Facultatea, specialitatea: Marketing și Publicitate – Facultatea de Business
Oraș: Chișinău