Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Office / Back-office / Secretariat
Relații clienți / Call centre
Vânzări
Despre mine
Am experienţă în domeniul vânzărilor și relațiilor cu clienții, lucrând la patiseria Dulcinella pe poziția de vânzător-consultant, precum și în domeniul imobiliar, unde am activat în calitate de operator call center într-o echipă de agenți.
Aceste experiențe m-au ajutat să-mi dezvolt abilități esențiale precum comunicarea clară, atenția la detalii, gestionarea clienților dificili, dar și lucrul cu sarcini multiple într-un mediu dinamic.
Sunt o persoană serioasă, muncitoare și adaptabilă, cu o atitudine pozitivă. Îmi doresc să lucrez într-un colectiv profesionist, unde pot contribui prin seriozitate și energie, dar și unde pot crește pe plan personal și profesional.
Experiență (1 an )
Mirax
(Chișinău)
Septembrie 2024 -
Iunie 2025
(9 luni)
Operator Call Center
Responsabilități:
Identificarea și abordarea noilor clienți având ca scop extinderea vânzărilor;
Prezentarea și promovarea ofertei de colaborare potențialului client;
Negocierea, inițierea și monitorizarea procesului de colaborare cu clienți cheie și asigurarea satisfacerii necesităților acestora;
Preluarea apelurilor și efectuarea apelurilor către clienți.
Competențe: Formare Profesională Continuă, Gândire critică,
Chestionare corespunzătoare a obiecțiilor, Operarea softurilor specifice
Dulcinella
(Chișinău)
Iunie 2023 -
Septembrie 2023
(3 luni)
Vânzător Consultant
Responsabilități:
Deservirea clienților;
Menținerea unei comunicări eficiente și respectuoase;
Recepționarea produselor;
Respectarea normelor de igienă și siguranță alimentară;
Aranjarea și rotația corectă a produselor;
Procesarea plăților – cash sau card;
Utilizarea echipamentelor și aplicațiilor – Casa de marcat, cântar,
aplicațiile UDS
Întocmirea actelor interne și participarea la inventar
Studii (Medii de specialitate)
Colegiul Cooperatist din Moldova
Facultatea, specialitatea: Specialitate contabilitate, profil real
Oraș:
Limbi străine
Rusa — Expert
Româna — Nativ
Abilități cheie
Lucru în echipa
Învățare continuă
Gândire critică
Etica în muncă
Empatie
Creativitate
Comunicare
Adaptabilitate
CRM
Operațiune Casă de Marcat
Gestionarea obiecțiilor