Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 01.05.2025

Business Development Manager, Project Manager, Manager Achiziții

Negociabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
31 Mai 1998 (27 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time, Program flexibil
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Achiziții / Import / Export Top Management / Administrare

Despre mine

Manager cu experiență în dezvoltarea afacerilor, orientat spre rezultate și cu gândire antreprenorială, având abilități solide de negociere, încheiere a contractelor și organizare a proceselor de achiziții în cadrul propriei companii SRL. Dețin o înțelegere amplă a tuturor aspectelor-cheie ale managementului unei întreprinderi: de la planificare financiară și logistică, până la dezvoltarea relațiilor comerciale și identificarea de noi oportunități pe piață. Comunic eficient în mediul B2B și sunt axat pe construirea relațiilor de încredere și obținerea rezultatelor în favoarea companiei.

Experiență

Freelancer & Antreprenor

(Taraclia)

Iulie 2024 - Prezent
Freelancer & Antreprenor

Responsabilități:

Am oferit consultanță întreprinderilor mici în domeniul importului, achizițiilor și logisticii. M-am ocupat de pregătirea contractelor, analiza furnizorilor și optimizarea schemelor logistice.
Am fondat o companie proprie de import și distribuție a materialelor de construcții în Republica Moldova.
M-am ocupat de selecția furnizorilor externi, optimizarea costurilor logistice și gestionarea proceselor de achiziție. Am studiat piețele europene, am construit un sistem de colaborare cu furnizorii, am analizat cererea și am pregătit documentația și schemele logistice. Am purtat negocieri, am planificat demararea tranzacțiilor și încheierea contractelor.
Unifun International S. R. L.

(Chișinău)

Februarie 2024 - Iunie 2024
(4 luni)
IT Project Manager

Responsabilități:

Am coordonat proiecte și activități legate de implementarea serviciilor companiei pentru clienți (operatori de telefonie mobilă). Am gestionat și monitorizat realizarea proiectelor prin colaborare cu echipa de dezvoltatori și account manageri. Am coordonat relațiile cu clienții existenți privind serviciile furnizate, în colaborare cu departamentele conexe.
Am întocmit rapoarte săptămânale privind stadiul și evoluția sarcinilor și problemelor curente. Am completat zilnic rapoarte de activitate în platforma CRM Bitrix24. Am efectuat monitorizarea și analiza problemelor apărute în timpul implementării proiectelor și am elaborat metode de prevenire a acestora.
Taraclia-gaz S. R. L.

(Taraclia)

Octombrie 2021 - Decembrie 2023
(2 ani 2 luni)
Șeful Serviciului de Intervenție și Dispecerat

Responsabilități:

Am condus activitatea Serviciului de Intervenție și Dispecerat al rețelei de gaze, compus din 20 de angajați. Am gestionat evidența documentației tehnice a serviciului. Am efectuat analiza eficienței activității și am elaborat periodic planuri de măsuri pentru îmbunătățirea calității deservirii rețelelor și instalațiilor de gaze. Am întocmit rapoarte lunare și trimestriale privind activitatea desfășurată. Am realizat hărți-schemă ale rețelelor de gaze (presiune joasă și medie) pentru localități, utilizând sistemul de proiectare asistată de calculator AutoCAD.
Am înregistrat planurile de lucru și am elaborat rapoarte privind activitatea serviciului în programul „1C: Întreprindere”. Am ținut evidența documentației tehnico-executive a consumatorilor de gaze naturale, precum și mișcarea resurselor materiale și tehnice ale întreprinderii. Am întocmit lunar pontajul și programul de lucru în ture pentru personalul subordonat. Am elaborat regulat fișe de post pentru angajați, în care erau stipulate drepturile, obligațiile și responsabilitățile acestora.
Am sistematizat și actualizat periodic documentația tehnică privind activitatea serviciului și întreținerea echipamentelor utilizate în rețelele de gaze. Am elaborat regulamentul intern al Serviciului de Intervenție și Dispecerat, în care au fost stabilite aspectele principale și cerințele față de activitatea acestuia. Am organizat sesiuni de instruire practică pentru personalul subordonat în vederea perfecționării și confirmării calificărilor în situații simulate apropiate de cele reale.

Studii (Superioare)

08.2016 - 07.2020
Universitatea Națională de Cercetare „Institutul Energetic din Moscova”

Facultatea, specialitatea: Energetică termică și tehnică termică, Catedra Sistemelor Automatizate de Control al Proceselor Termice

Oraș:

Limbi străine

Bulgara — Nativ
Româna — Mediu
Ucraineană — Mediu
Engleza — Mediu
Rusa — Expert
Abilități cheie
Analiza pieței și a furnizorilor Cunoștințe privind procedurile vamale și logistice Planificare logistică și optimizare Cunoștințe de bază în contabilitate comercială și evaluarea costurilor Gestionarea contractelor comerciale Cunoștințe de utilizare a programelor de calculator: 1C CRM Bitrix24 MS Office editor grafic AutoCAD pachet matematic MathCAD Negociere Gestionarea achizițiilor B2B Planificare strategică a afacerilor

Permis de conducere

Categorie — B1, B

CV-uri similare

CV de la 12.01.2024
Vârsta:38 ani
Experiență: 10 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Специалист департамента материаольно-технического обеспечерич
ЗАО "Агропромбанк" , (10 ani 2 luni) Noiembrie 2013 - Ianuarie 2024
Tiraspol Full-time, În ture 20 000 lei
CV de la 29.03.2025
Vârsta:26 ani
Experiență: 8 ani
Ultimul loc de muncă: Старший бизнес-аналитик
Voolna , (3 ani 2 luni) Aprilie 2022 - Iunie 2025
Chișinău Full-time, Part-time, Doar seara, În weekend, Program flexibil
CV de la 08.07.2025
Vârsta:28 ani
Experiență: 4 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: Administrator,Vinzator Consultant
Eco Privat , (4 ani 10 luni) Septembrie 2020 - Iulie 2025
Chișinău Full-time 20 000 lei