Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Resurse umane / HR
Experiență (2 ani 6 luni)
S.R.L.”El Passo Grup”
(Cahul)
Ianuarie 2019 -
Ianuarie 2021
(2 ani )
office manager
Responsabilități:
Monitorizarea personalului din cadrul firmei;
Administrarea echipamentelor de birou;
Pregătirea și transmiterea corespondenței în numele firmei;
Asigurarea păstrării si arhivării corespunzătoare a documentelor contabile;
Evidența facturilor fiscale;
Evidența registrelor fiscale.
Emiterea foilor de parcurs.
S.A. Tricon
(Cahul)
Iunie 2018 -
Decembrie 2018
(6 luni)
specialist resurse umane
Responsabilități:
Organizarea procesului de recrutare și selecție de personal;
Verificarea și raportarea lunară către departamentul contabilitate a informației cu privire la evidența timpului de muncă al angajaților;
Întocmirea tabelelor de pontaj;
Gestionarea dosarelor personale ale angajaților;
Asigurarea evidenței curente în registrele privind personalul;
Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificarea condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii).
Studii (Superioare)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, Facultatea Transfrontalieră
Facultatea, specialitatea: Programul de studii: Relații internaționale și cooperare transfrontalieră
Oraș: Cahul
Universitatea de Stat „B.P. Hasdeu”
Facultatea, specialitatea: Facultatea de Drept și Administrație Publică, Specialitatea: Administrație Publică
Oraș: Cahul
Limbi străine
Engleza — Mediu
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Excel
Abilități interpersonale
Adaptabilitate
Comunicare
Creativitate
Empatie
Gândire critică
Leadership
Lucru în echipa