Mai multe informații despre CV și capacitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 17.01.2024

Sunt gata să accept orice funcție

9 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
25 Iulie 1983 (40 ani)
Program de lucru:
Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Fără Experiență

Despre mine

Recepționer și recrutor cu experiență și membru expert al echipei administrative. Ofer o bogată experiență în domeniul birocratic și

experiență în domeniul serviciilor de relații cu clienții, combinată cu auto-motivare și gândire critică pentru a se ocupa în mod independent de sarcinile zilnice.

nevoile zilnice. Se adaptează cu ușurință la cerințele în schimbare și se adaptează la noi procese și proceduri. Birou organizat.

profesionist cu cunoștințe despre munca de recepție. Gestionează fără probleme corespondența, poșta și oaspeții pentru a sprijini

eficiența biroului. Fiabil sub presiune într-un mediu cu ritAș dori să pun la dispoziția companiei dumneavoastră experiența mea de doi ani în calitate de consultant de management în domeniul recrutării. Vorbesc germană, engleză, rusă, română, ucraineană. Pe parcursul activității mele la OXANIDA CONSULTING AGENCY SRL, Bălți; Moldova, am activat atât în discuțiile cu clienții, cât și în explicarea în detaliu a condițiilor de lucru ale ofertei alese de aceștia.
 
 
 
Am fost responsabilă de încheierea contractelor între clientul-agenție și agenția-partener, de emiterea facturilor și de organizarea conferințelor și a altor evenimente. De asemenea, am fost responsabil pentru
 
Consilierea clienților cu privire la locurile de muncă vacante.
Introducerea de fișiere în foi de calcul Excel.
Înregistrarea dosarelor și trimiterea lor la birourile de muncă în timp util.
Pregătirea documentelor necesare pentru transferul clienților (contracte de transport, urmărirea și încasarea plăților).
Promovarea serviciilor oferite (social media, broșuri, afișe...).
Rezolvarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate (coordonare în depunerea documentelor la consulatele Pl, Cz, Ro.... pentru autorizare).
Arbitrarea conflictelor și soluționarea reclamațiilor clienților.
Veți găsi în mine un angajat care gândește orientat spre client și acționează orientat spre succes. Acord o importanță deosebită amabilității și satisfacției clienților. Sunt sigur că veți beneficia mult de angajamentul, conștiinciozitatea, flexibilitatea și experiența mea.
 
 
 
Sunt disponibilă imediat. Mi-ar face mare plăcere să vă întâlnesc personal și să vă conving în cadrul unui interviu personal.

Limbi străine

Româna — Nativ
Engleza — Mediu
Germana — Mediu
Rusa — Mediu

Permis de conducere

Categorie — B

Cursuri / traininguri

4 săptămâni anul 2023 Martie
Target ( Social Media)

Cv-uri similare

CV de la 12.02.2024
Vârsta:16 ani
Experiență: 2 luni
Ultimul loc de muncă: Vânzător-consultant
47th PARALLEL S.R.L , (2 luni) Iunie 2023 - August 2023
Chișinău Part-time