Domeniul de activitate
                    
                                                                          Relații clienți / Call centre
                                                   Vânzări
                                            
                 
                                    
                        Despre mine
                        Sunt o persoană pozitivă, energică și ambițioasă, mereu dornică să învăț și să mă dezvolt. Îmi place să colaborez cu oameni valoroși și să contribui activ la atingerea obiectivelor comune. Mă caracterizează deschiderea spre nou, adaptabilitatea și dorința constantă de a evolua atât pe plan personal, cât și profesional
                     
                                                
                    Experiență 
                                        
                        
                            Kaufland S.R.L.
                             (Moldova, Republic of) 
                                                        
                                                                Decembrie 2023 -
                                                                                                Prezent                                                                                            
                                                     
                        
                            
                                Functionar Administrativ , HR
                                                                Responsabilități: 
                                Gestionarea documentelor administrative și a dosarelor de personal (contracte, acte adiționale, fișe de post etc.);
Organizarea procesului de recrutare și integrare a noilor angajați;
Evidența și verificarea concediilor medicale, buletinelor de sănătate și altor documente specifice HR;
Monitorizarea timpului de muncă și întocmirea rapoartelor aferente;
Informarea angajaților cu privire la modificările de ordin intern și procedurile companiei;
Coordonarea procesului de semnare a documentelor între companie și angajați;
Oferirea de suport administrativ și resurse umane pentru buna desfășurare a activităților interne.                                                            
 
                         
                     
                                        
                        
                            STARNET Solutii SRL
                             (Orhei) 
                                                        
                                                                Iulie 2021 -
                                                                                                Iunie 2022                                                                                                
(11 luni)
                                                             
                        
                            
                                Șef Centrul Orhei
                                                                Responsabilități: 
                                Organizare, planificare și implementare.
Monitorizarea si control al activității secției și al echipei.
Procese , regulamente și automatizare.
Evaluarea performanței și echiparea cu competențe a membrilor echipei.                                                            
 
                         
                     
                                        
                        
                            STARNET Solutii SRL
                             (Orhei) 
                                                        
                                                                Februarie 2021 -
                                                                                                Iunie 2021                                                                                                
(4 luni)
                                                             
                        
                            
                                Reprezentant Comercial
                                                                Responsabilități: 
                                Creșterea vînzărilor și deservirea clienților , ofertare , negociere și contractare .                                                             
 
                         
                     
                                        
                        
                            SA MOLDTELECOM
                             (Orhei) 
                                                        
                                                                Iulie 2014 -
                                                                                                Septembrie 2019                                                                                                
(5 ani 2 luni)
                                                             
                        
                            
                                Specialit Retenție 
                                                                Responsabilități: 
                                Reduce numărul clienților care pleacă la concurență.
Menținerea abonaților în rețea , ameliorarea situațiilor de conflict .                                                            
 
                         
                     
                                        
                        
                            Expert Online SRL
                             (Orhei) 
                                                        
                                                                Martie 2014 -
                                                                                                Iulie 2014                                                                                                
(4 luni)
                                                             
                        
                            
                                Consultant vînzări
                                                                Responsabilități: 
                                Vînzări produse telecomunicații , deservire abonați , vînzări servicii telecomunicații.                                                            
 
                         
                     
                                        
                        
                            SA MOLDTELECOM
                             (Chișinău) 
                                                        
                                                                Decembrie 2011 -
                                                                                                Februarie 2014                                                                                                
(2 ani 2 luni)
                                                             
                        
                            
                                Operator Suport Comercial
                                                                Responsabilități: 
                                Deservire Clienți , Suport Comercial .                                                             
 
                         
                     
                                        
                        
                            Top Shop Studip Moderna 
                             (Chișinău) 
                                                        
                                                                Septembrie 2011 -
                                                                                                Decembrie 2011                                                                                                
(3 luni)
                                                             
                        
                            
                                Operator Call Centru
                                                                Responsabilități: 
                                Vînzări Produse OnLine