Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 09.09.2023

Contabil, ajutor contabil-sef

16 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
14 Aprilie 1986 (39 ani)
Experiență:
13 ani 9 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate

Experiență (13 ani 9 luni)

SRL ,,Runat Consulting

(Chișinău)

Aprilie 2018 - Mai 2023
(5 ani 1 lună)
Contabil

Responsabilități:

Obligațiunile funcționale:

- Responsabil de evidenta primara a contabilitatii mai multor companii cu diferite genuri de activitate

- Prelucrarea documentelor primare, efectuarea transferurilor bancare, furnizarea informatiei necesare referitor la solduri, debitori/creditori, situatia contului curent

- Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
- Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
- Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
- Întocmirea tabelelor de pontaj.
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
IPCES Univers Academic

(Chișinău)

Iulie 2017 - Februarie 2018
(7 luni)
Contabil

Responsabilități:

Obligațiunile funcționale:

- Ținerea evidenței zilnice privind activitățile de încasări și plăti prin casierie.
- Întocmirea zilnică a chitanțelor pentru sumele încasate, a Registrului de casă,
- Încasarea sumelor de bani pentru achizițiile efectuate,
- Întocmirea ordinele de plată pe baza facturilor și a ordinului de plată.
- Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
- Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
- Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
- Întocmirea tabelelor de pontaj.
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
DETS S.Centru

(Chișinău)

Aprilie 2015 - Iulie 2017
(2 ani 3 luni)
Contabil secția Achiziții Publice

Responsabilități:

Obligațiunile funcționale:

- elaborarea şi publicarea anunţului de intenţie în Buletinul Achiziţiilor Publice privitor la achiziționarea bunurilor, serviciilor sau lucrărilor;
- întocmirea şi expedierea invitaţiilor de participare la preselecţie;
- întocmirea scrisorii de solicitare pentru anunţarea licitaţiei publice şi Cererea Ofertei de Prețuri;
- pregătirea pachetului de documente pentru licitaţie;
- întocmirea caietului de sarcini în conformitate cu prevederile legislaţiei cu incidenţă în domeniul achiziţiilor publice cuprinzând, în mod obligatoriu, toate caracteristicile, astfel încât obiectul achiziţiei să corespundă necesităţilor şi să asigure calitatea;
- asigurarea remiterii invitaţiilor de participare la concurs, către un număr cât mai mare al operatorilor economici, precum şi înregistrarea faptului utilizării uneia din procedurile de transmitere a invitaţiilor;
- procedura de publicare a licitaţiei publice şi înregistrarea documentelor de licitaţie;
efectuarea preselecţiei, deschiderea, ofertelor operatorilor economici, prezentate la procedurile de achiziţie;
- întocmirea dării de seamă, privind procedura de achiziţie;
- prezentarea contractelor spre înregistrare la Agenţia Achiziţii Publice;
- întocmirea obligatorie a dării de seamă anuale privind contractele de achiziţie publică de valoare mică încheiate în perioada de referinţă şi prezentarea acestora Agenţiei Achiziţii publice;
- gestionarea contractelor de achiziţie încheiate cu furnizorii;
- întocmirea şi păstrarea dosarelor de achiziţii publice în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr.9 din 17.01.2008 pentru aprobarea „Regulamentului cu privire la întocmirea şi păstrarea dosarului de achiziţii publice";
DETS S.Centru

(Chișinău)

Mai 2009 - Martie 2015
(5 ani 10 luni)
Economist

Responsabilități:

Obligațiunile funcționale:

- Primirea și prelucrarea listelor tarifare a insituțiilor preuniversitare și extrașcolare pentru calcularea stagiului și stabilirea salariului tarifar;
- Întocmirea Rețelei de state și contingente ala instituțiilor preuniversitare;
- Repartizarea lunară a cheltuielilor pe fiecare articol și pe instituții în baza cifrelor de control;
- Întocmirea devizelor de cheltuieli pe articole a instituțiilor preuniversitare;
- Calaculele la devizele de cheltuieli pe articole a instituțiilor preuniversitare;
- Implementarea și dezvoltarea sistemului de management financiar și control.

Studii (Superioare)

09.2005 - 05.2008
USM

Facultatea, specialitatea: Finante si Banci

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Expert
Rusa — Mediu
Engleza — Mediu
Abilități cheie
Excel Statistică Adaptabilitate Comunicare Creativitate Etica în muncă Învățare continuă Lucru în echipa Soluționarea problemelor

CV-uri similare

CV de la 10.02.2024
Vârsta:38 ani
Experiență: 11 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Specialist deservire conturi
BC MOLDOVA AGROINDBANK SA , (11 ani 5 luni) Mai 2008 - Octombrie 2019
Rezina Full-time
CV de la 20.12.2021
Vârsta:38 ani
Experiență: 11 luni
Ultimul loc de muncă: Șef secția cadre și secretariat
CCA "Ginta Latina" , (5 luni) Octombrie 2018 - Martie 2019
Chișinău Full-time 8 000 lei
CV de la 26.05.2024
Vârsta:37 ani
Experiență: 1 an 1 lună
Ultimul loc de muncă: Specialist servicii clienti
BC Victoriabank SA , (1 an 1 lună) Septembrie 2018 - Octombrie 2019
Chișinău Full-time 15 000 lei
CV de la 12.05.2022
Vârsta:23 ani
Experiență: 1 an 10 luni
Ultimul loc de muncă: Specialist suport clienți
BC "MAIB" SA , (4 luni) Ianuarie 2022 - Mai 2022
Chișinău Full-time
CV de la 07.06.2023
Vârsta:31 ani
Experiență: 2 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Контролер
ОАО Молдова газ , (2 ani 11 luni) Octombrie 2018 - Septembrie 2021
Rîșcani În ture
CV de la 29.01.2025
Vârsta:55 ani
Ultimul loc de muncă: contabil
Tehluxauto SRL
Ungheni Full-time
CV de la 28.08.2024
Vârsta:49 ani
Experiență: 23 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Șef Direcție în cadrul Departamentului creditare nebancară
Comisia Nationala a Pietei Financiare , (23 ani 9 luni) Septembrie 1999 - Iunie 2023
Chișinău Full-time
CV de la 03.09.2025
Vârsta:33 ani
Experiență: 5 luni
Ultimul loc de muncă: Administrativa, Economist coordanator in secțoa contabilitate
Ralarsa (Spania) , Biroul de Credit, VictoriaBank , (5 luni) Ianuarie 2016 - Iunie 2016
Chișinău Full-time 18 000 lei
CV de la 24.10.2023
Vârsta:38 ani
Experiență: 9 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil-operator
Companie de Asigurari Asito , (7 ani ) Februarie 2008 - Februarie 2015
Chișinău Full-time, Part-time 10 000 lei