Îmi doresc să folosesc abilităţile mele de comunicare și negociere pentru a ajuta clienții, a construi relații prietenoase cu membrii echipei și a contribui la dezvoltarea constantă a companiei dumneavoastră. Onestitatea, implicarea și perseverența sunt termenii cheie care mă reprezintă. Îmi doresc o constantă creștere și dezvoltare, atât personală cât și profesională.
(Chișinău)
Responsabilități:
Responsabilitățile principale enumeră: gestionarea documentației firmei și menținerea unei agende de lucru, recepționarea corespondenței și evidența întâlnirilor, seminarelor, supravegherea activității personalului, rezolvarea litigiilor cu furnizorii și/sau distribuitorii de marfă.(Romania)
Responsabilități:
Fiind un job backoffice, aceasta presupune următoarele responsabilităţi ale mele: de a recepţiona, trata, răspunde la mail-urile clienţilor din Franța, de a integra comenzi în sistem, de a soluţiona anomaliile și problemele întâlnite de clienți.Facultatea, specialitatea: Facultatea de Drept
Țara: Romania