Mai multe informații despre CV și capacitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 16.09.2022

Șef Departament Vânzări Online (e-commerce) / Руководитель отдела онлайн-продаж (электронная коммерция)

25 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
14 Noiembrie 1982 (41 ani)
Experiență:
18 ani 2 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Internet / E-Commerce Management / Administrare Marketing / Publicitate / PR

Despre mine

Începând cariera în ecommerce, eu având ideea proprietarului afacerii, de creare a unui mono-brand magazin online, împreună cu o echipă de profesioniști am creat două magazine de la zero (primul pentru brandul companiei, iar cel de al doilea pentru parteneri), care după lansări le-am luat în coordonare.

Acest lucru plus altele (administrarea oficiului etc) zi de zi au dezvoltat și dezvoltă așa aspecte și competențe ca: 

- Cunoașterea noțiunilor de usability, structura site-ului și altele.

- Cunoașterea etapelor creării site-ului.

- Punerea sarcinilor și verificarea executării lor personalului IT.

- Cunoașterea platformelor pentru reclamă : Yandex Direct, Google Adwords etc.

- Cunoașterea platformelor pentru prelucrarea de imagine: Photoshop etc

- Cunoașterea platformei CMS 1C Bitrix, HTML, PHP, 1C Vânzări.

- Experiență profesională ca lider de echipă în domeniu e-commerce (coordonarea lucrului

magazinului începând de la primirea comenzilor prin call center până la livrarea comenzii

clientului).

Plus la toate sunt de ideea că omul mereu trebuie să se perfecționeze, deci dacă este ceva ce trebuie de știu și încă nu se știe – se învață. Și sunt deschis pentru aceasta mereu.

Disponibil pentru deplasări de serviciu, nu limitez lucrul cu orele de lucru, orientat în primul rând spre rezultat.

Experiență (18 ani 2 luni)

ÎM MOLDCELL SA

Vânzari, IT, Administrare (Chișinău)

Iunie 2022 - Septembrie 2022
(3 luni)
Head Of Digital Operations

Responsabilități:

• Dezvoltarea site corporativ al companiei;
• Dezvoltarea site magazin online al companiei;
• Dezvoltarea aplicației mobile al companiei;
• Coordonarea procesele de căutare și integrare a noilor platforme e-commerce;
• Coordonarea procesele de căutare și integrare a noilor platforme de promovare digitală;
• Coordonarea proceselor pe intern a echipelor Digital Channels & Online Shop;
• Dezvoltarea echipelor Digital Channels & Online Shop;
• Coordonarea proceselor pentru realizarea obiectivelor pe vnzari online;
• Coordonarea proceselor pentru realizarea obiectivelor pe suport magazin online;
• Implicarea în procesele de verificarea și evaluarea calității suport clienți per general al companiei;
• Crearea de strategii și planuri de dezvoltare a tot ce ține de digital operations;
• Crearea rapoartelor de activitate și reușite spre superiori;
• Implicarea în proiecte indirecte digital și activități sociale per general al companiei.

Reușite:

• Atingerea valorilor absolut record la vânzări și conectări pentru echipa Online Shop;
• Conectarea și dezvoltarea de la zero a unui instrumentului nou: “Newsletter & Push Notification”;
• Aprobarea și lansarea procesului de integrare a unei platforme de Customer Relationship Management în companie.


VOLTA SRL

Vânzari, IT, Administrare (Chișinău)

Februarie 2019 - Iunie 2022
(3 ani 4 luni)
Șef Departament Vânzări Online (e-commerce), Coordonator Call Center & Suport Clienti, IT Project Manager

Responsabilități:

• Crearea de la zero (start-up) a Call Center-ului companiei și coordonarea lui.
• Coordonarea amenajarii spațiului pentru noua direcție (Call Center Space).
• Coordonarea procurării și setării utilajului + softului specializat.
Intervierea, testarea și instruirea personalului Call Center.
• Crearea scripturilor pentru support clienți și vânzări online.
• Stabilirea sarcinilor și planului pe vânzările (eCommerce).
• Monitorizarea performanțelor direcției Call Center asupra sarcinilor puse (pe axele cantitate/calitate).
• Organizarea ședințelor, rezolvarea întrebărilor curente, analiza rezultatelor obținute și punerea obiectivelor, sarcinilor pe viitor.
• Elaborarea / aprobarea / implementarea sistemelor de bonus-are și sancțiuni a personalului.
• Organizarea și sistematizarea proceselor de lucru între unitățile companiei (Direcția Call Center, Direcția WEB).
• Coordonarea, dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing și vânzări online, în vederea dezvoltării portofoliului de clienți și a notorietății brandului VOLTA.
• Gestionarea partenerilor externi (outsourcing) și a echipei interne.
• Coordonarea lucrărilor pe segmentul E-mail marketing (SendPluse, MailChimp și alte sisteme similare), urmărirea implementării campaniilor de newsletter.
• Coordonarea lucrărilor pe segmentul Viber Marketing (Integrarea instrumentarului nou și coordonarea campaniiilor promo)
• Întocmirea diverselor rapoarte Excel/ Google Sheets (ex media plan, activity reports) per proiect sau alte activități administrative.
• Luarea deciziilor și respectarea deadline-urilor pe proiecte.
• Recepționarea solicitării de la client; înțelegerea implicațiilor în partea de design, front end, programare, update de informații; introducerea acesteia în programul de management al activităților (WordPress, Bitrix24).
• Verificarea (testarea) modificărilor de funcționalități front end și administrare în magazinul online, landing pages realizate de care Direcția WEB.
• Coordonarea procesului de update informații pe site-uri și 1C (ex: magazinul online, landing pages etc ), cu verificarea corectitudinii introducerii informațiilor.
• Integrarea cu sistemele de programe afiliate, menținerea diverselor tipuri de statistici privind prelucrarea, livrarea comenzilor, calitatea muncii operatorilor, menținerea evidenței stocurilor și vânzarea de bunuri.
• Negocierea și încheierea contractelor cu companii partenere (audit, logistice, de telefonie mobilă, bancare, etc)
• Modernizarea și optimizarea constantă a sistemului de operare a magazinului online pentru cea mai simplă și mai convenabilă utilizare.
• Scrierea sarcinilor tehnice pentru programator și designeri.
• Scrierea sarcinilor tehnice personalului ce lucrează cu publicitate prin intermediu Google Adwords, Analytics, rețele socializare etc.
• Scrierea sarcinilor tehnice, personalului IT (cu referiri la funcționarea utilajului IT și a softului: Bitrix24, Asterisk, WordPress, Python, etc )
• Monitorizarea principalilor indicat
S.C. PLAI VERDE SRL

Vânzari, IT, Administrare (Chișinău)

Ianuarie 2015 - Februarie 2019
(4 ani 1 lună)
Project Manager, Coordonator Marketing Online & Sales (ecommerce), Coordonator call-centre, Office Administrator

Responsabilități:

• Crearea de la zero (start-up) și coordonarea a două magazine online (CSI și UE).
• Organizarea și sistematizarea proceselor de lucru între unitățile companiei (oficiu MD - oficiu CSI / UE, oficiu MD – depozit CSI / UE).
• Coordonarea, dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing și vânzări (online, PR, proiecte speciale, marketplace, distribuție) în vederea dezvoltării portofoliului de clienți și a notorietății brandului.
• Gestionarea partenerilor externi și a echipei interne.
• Gestionarea planului pe marketing.
• Coordonarea lucrărilor pe segmentul Google Analytics (gestionarea & KPI tracking pentru toate campaniile în desfășurare).
• Coordonarea lucrărilor pe segmentul Google Ads și Facebook Ads (urmărirea anunțurilor pentru a asigura respectarea planificării campaniilor).
• Coordonarea lucrărilor pe segmentul Mailchimp și alt tool similar (realizarea și urmărirea implementării campaniilor de email marketing).
• Coordonarea lucrărilor pe segmentul platformelor Retargeting.
• Întocmirea diverselor rapoarte Excel/ Google Sheets (ex media plan, activity reports) per proiect sau alte activități administrative.
• Luarea deciziilor și respectarea deadline-urilor pe proiecte.
• Înțelegerea aspectelor specifice ale unui magazin online, în funcție de particularitățile fiecărui client (ex: implicațiile faptului că un client nu este plătitor de TVA în formatul unei facturi).
• Recepționarea solicitării de la client; înțelegerea implicațiilor în partea de design, front end, programare, update de informații; introducerea acesteia în programul de management al activităților (Bitrix24).
• Verificarea (testarea) modificărilor de funcționalități front end și administrare în magazinele online, realizate de care echipa de producție.
• Testarea magazinelor online și altor platforme web (landing page, etc), înainte de lansare.
• Coordonarea procesului de update informații pe site-uri (ex: magazine online, landing page, grupe pe rețele de socializare, forumuri tematice etc ), cu verificarea corectitudinii introducerii informațiilor.
• Stabilirea sarcinilor și planului pe vânzările (eCommerce).
• Monitorizarea performanțelor departamentelor companiei asupra sarcinilor puse (pe axele cantitate/calitate).
• Gestionarea proceselor interne organizatorice din echipă .
• Organizarea ședințelor săptămânale cu personalul, rezolvarea întrebărilor curente, analiza rezultatelor obținute și punerea obiectivelor, sarcinilor pe viitor.
• Elaborarea / aprobarea / implementarea sistemelor de bonus-are și sancțiuni a personalului.
• Integrarea cu sistemele de programe afiliate, menținerea diverselor tipuri de statistici privind prelucrarea, livrarea comenzilor, calitatea muncii operatorilor, menținerea evidenței stocurilor și vânzarea de bunuri.
• Negocierea și încheierea contractelor cu companii logistice.
• Modernizarea și optimizarea constantă a sistemului de operare al internet magazinelor pentru cea mai simplă și mai convenabilă utilizare.
• Scrierea sarcin
S.C. PLAI VERDE SRL

Specialisti IT, Internet (Chișinău)

Septembrie 2014 - Ianuarie 2015
(4 luni)
Content – Manager

Responsabilități:


• Crearea și postarea contentului pe web si aplicația mobilă a companiei.
• Colaborarea cu personalul IT ce asigură funcționarea saiturilor companiei.
• Crearea și administrarea bazelor de date call-centru.
• Crearea prezentărilor pe produsele companiei.
• Prezentarea dărilor de seamă asupra activității efectuate pe domeniu.
S.C. PLAI VERDE SRL

Operatori telefonici, Call centre (Chișinău)

Mai 2014 - Septembrie 2014
(4 luni)
Operator call-centre (suport tehnic)

Responsabilități:

• Suport tehnic (de la distanță) utilizatorilor produsului companiei pe teritoriu CSI și UE.
• Primirea și procesarea comenzilor utilizatorilor (prin telefon / mail / chat / rețele de socializare).
• Raportarea asupra activității efectuate superiorilor.
GENERAL MEDIA GROUP CORP SRL (PUBLIKA TV)

Media

Octombrie 2010 - Mai 2014
(3 ani 7 luni)
Cameraman

Responsabilități:

• Lucrul pe platou cu aparate de înregistrare video, filmări de emisiune TV (Știri, Talk-Shows, etc)
• Filmări în teren
Freelancer

Media (Chișinău)

Iulie 2004 - Octombrie 2010
(6 ani 3 luni)
Fotograf

Responsabilități:

• Filmari foto si video. Procesarea contentului foto-video (PS, Adobe,…)

Studii (Superioare)

09.1999 - 05.2004
USM (Universitatea de stat din Moldova)

Facultatea, specialitatea: Matematică și Informatică, Cibernetică, Specialist tehnologii informaționale

Oraș: Chișinău

09.1997 - 05.1999
Liceul “M. Eminescu” s. Corjova

Profil: Teoretic

Oraș: Dubăsari

09.1989 - 05.1997
Ș.M. №3

Profil: Real

Oraș: Dubăsari

Limbi străine

Româna — Expert
Rusa — Expert
Portugheza — Mediu
Engleza — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Analiza comportamentului consumatorilor Analiza datelor Cercetare și analiza datelor Crearea campaniilor de publicitate Cunoașterea programelor de contabilitate Email marketing Excel HTML Instrumente CMS Lucru în echipa Managementul proiectului Managementul relației cu clienții (CRM) Modelarea proceselor de afaceri Motivație Photoshop SEO Sisteme de management al conținutului (CMS) Social media / comunicare digitală Vânzări Vorbitul în public Web analytics Word Wordpress Google Adwords Google Analytics Yandex Direct Yandex Metrika Figma CMS 1C Bitrix HTML PHP 1C Vânzări

Permis de conducere

Categorie — B

Hobby-uri

Arta fotografiei, Studiu de noi tehnologii (Smart Gadgets etc)

Cv-uri similare

CV de la 19.05.2022
Vârsta:48 ani
Experiență: 24 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Специалист технической поддержки пользователей
Куб-24 — онлайн-программа для создания счетов, актов, договоров , (11 luni) Iunie 2021 - Mai 2022
Chișinău Full-time, Part-time 6 000 lei
CV de la 17.05.2023
Vârsta:49 ani
Experiență: 2 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Șef Statie
Bemol Retail , (2 ani 7 luni) Octombrie 2021 - Prezent
Ungheni Full-time
CV de la 24.09.2022
Vârsta:32 ani
Experiență: 2 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Manager
Moldretail group , (2 ani 7 luni) Septembrie 2019 - Aprilie 2022
Drochia Full-time