Больше информации о CV и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
CV от 25.03.2022

HR manager

Договорная

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Oпыт:
15 лет 10 месяцев
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Funcții publice

Обо мне

Ce cunosc?

Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM;

Studii superioare/masterat absolvite în domeniul de jurisprudență/management/psihologia muncii și organizațională;

Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;

Cunoașc limba română și rusă la nivel avansat;

Am manifestat abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;

Cunosc metode moderne de evidență a personalului;

Am dat dovadă de capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;

Cunoștințe de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point);

Cunoștințe teoretice în recrutare, selecție, instruire și evaluare a personalului.

 

Pentru a mă încadra bine în colectiv sunt: 

Obsedată de dezvoltarea mea personală multilaterală (cărți, seminare, forumuri, autoinstruire, autodezvoltare),

Să fiu profesionistă în domeniu respectiv,

Îm pot organiza ziua de lucru,

Pot raporta succint volumul de lucru realizat și rezultatele obținute,

 Sunt o fire pozitivă, iubesc oamenii și îmi pasă de cei din jur.

Oпыт (15 лет 10 месяцев)

TEEF Ion Creanga

public

Сентябрь 2019 - Февраль 2022
(2 года 5 месяцев)
HR manager

Обязанности:

Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Validincom SRL

transport (Кишинёв)

Сентябрь 2012 - Сентябрь 2020
(8 лет )
HR manager

Обязанности:

Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei

public

Март 2007 - Август 2012
(5 лет 5 месяцев)
consultant principal

Обязанности:

Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.

Образование (Высшее)

09.2020 - Настоящее время
USM

Факультет, специальность: Psihologie

Город: Кишинёв

09.2001 - 06.2004
USM

Факультет, специальность: Drept

Город: Кишинёв

Водительские права

Категория — B

Сертификаты

Настоящее время - Настоящее время
Lilia Buliga

Contabilitate pentru incepatori. Programul 1C. 2021.


Noi modificări la Codul Muncii: recomandări legislative în perspectiva CNPM; Chisinau, 2021.


Necesitatea flexibilizării legislației muncii. Recomandări legislative. Perspectiva Confederației Naționale a Patronatului din Republica Moldova;  Chisinau, 2020


Instruirea interdisciplinară şi performanţa individuală: Cheia 15 din sistemul nipon de perfecționare continuă ”20 Chei; Chisinau, 2020.


Особенности планирования численности персонала; Chisinau, 2020.


Calculul sporurilor pentru condiții nocive de muncă. Prevederi actuale în legislație și strategii de viitor; Chisinau, 2020


Tehnici moderne de evaluare a personalului versus atestare; Normarea muncii in RM; Chisinau, 2020.

Похожие CV

CV от 25.01.2024
Возраст:31 лет
Oпыт: 3 года 10 месяцев
Последнее место работы: Inspector
Serviciul Fiscal de Stat al Moldovei, Chișinău , (1 год 1 месяц ) Июнь 2021 - Июль 2022
Кишинёв Full-time 25 000 лей
CV от 09.07.2023
Возраст:38 лет
Кишинёв Full-time, Part-time
CV от 09.09.2025
Возраст:36 лет
Oпыт: 12 лет 7 месяцев
Последнее место работы: Depozitar
Bau Construct , (2 года 4 месяца ) Апрель 2022 - Август 2024
Кишинёв Full-time 16 000 лей
CV от 04.02.2022
Возраст:24 лет
Oпыт: 2 года 10 месяцев
Последнее место работы: SSC
MAIB , (2 года 10 месяцев) Февраль 2023 - Настоящее время
Кишинёв Full-time
CV от 03.12.2023
Возраст:52 лет
Oпыт: 20 лет 4 месяца
Последнее место работы: Șef direcție economie buget și finanțe
CONSILIUL RAIONAL DUBĂSARI , (16 лет 3 месяца ) Сентябрь 2007 - Декабрь 2023
Дубоссары Full-time
CV от 13.03.2022
Возраст:24 лет
Кишинёв Full-time, Part-time