Înregistrarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, extrase bancare) în programul de contabilitate UNA; Verificarea corectitudinii informațiilor din documentele primare și încadrarea acestora pe conturi contabile corespunzătoare; Corectarea și emiterea facturilor către clienți ; Arhivarea și organizarea documentelor contabile conform procedurilor interne; Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru închiderea lunară . Competențe dobândite: Operare avansată a programului de contabilitate UNA; Cunoștințe solide de contabilitate primară; Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor-limită.
Primăria s. Năvîrneț
Ноябрь 2022 -
Апрель 2025
(2 года 5 месяцев)
Specialist în reglementarea regumului funciar
Обязанности:
Responsabilități principale: Ținerea cadastrului funciar ca bază a impozitării Ținerea Registrelor contractelor de arendă funciară după categorii de terenuri Delimitarea, formarea și înregistrarea bunurilor imobile Contribuția la îndeplinirea bugetului satului Eficiența de activitate a primăriei Evidența calitativă a deținătorilor funciari Susținerea sectorului agricol Prezentarea consiliului spre aprobare a proiectelor de decizii ce țin de problemele funciare Contribuirea la buna funcționare a primăriei satului
Образование (Высшее)
09.2019 - 06.2022
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Факультет, специальность: Licențiat în Științe economice, domeniul de formare profesională Contabilitate
Город:
Знание языков
Румынский — Родной
Английский — Начинающий
Ключевые навыки
Microsoft OfficeBuna Utilizare a PCSocial MediaGoogle DriveUtilizare buna a programelor de comunicare(mail messenger skype)Zoom etc.