Vreau să îmi dezvolt cariera în domeniul publicității digitale, în special în Google Ads, într-o echipă dinamică și orientată spre performanță. Sunt interesată de optimizarea campaniilor, testarea strategiilor noi și învățarea continuă pentru a obține rezultate tot mai bune.
(Кишинёв)
Обязанности:
-Monitorizarea producției: Supervizarea proceselor de producție pentru a asigura respectarea standardelor de calitate și eficiență. Acest lucru implică analiza periodică a fluxurilor de lucru și identificarea oportunităților de optimizare a proceselor.Факультет, специальность: Industrie Usoara, Ingineria produselor Textile si din Piele, Ingineria produselor din tricot
Город: Кишинёв
https://www.coursera.org/account/accomplishments/verify/ZEM8IX2A9P2S - link certificat
In acest curs am invatat crearea unui cont in google ads si primele manipulari necesare pentru a initia o campanie publicitara.
https://www.coursera.org/account/accomplishments/verify/GNJWRFQPF7P8 -link certificat
Am învățat:
-Sa recunosc strategiile pentru a construi notorietatea mărcii în rândul clienților potențiali
-Sa explic scopul SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) și termenii SEO esențiali
-Sa optimizez conținutul site-ului web pentru SEO
-Sa înțeleg marketingul prin motoarele de căutare (SEM) și cum acesta aduce beneficii companiilor
https://www.coursera.org/account/accomplishments/verify/H91FOKFVQXDP - link certificare
Am învățat sa:
-definesc domeniile marketingului digital și comerțului electronic,
-descriu responsabilitățile unui specialist în marketing digital și comerț electronic la nivel de intrare,
-explic conceptul de pâlnie de marketing,
-înțeleg elementele și obiectivele unei strategii de marketing digital și comerț electronic.
https://www.coursera.org/account/accomplishments/verify/27A5X1YH7PBR - link certificare
Ce am invatat?
- Sa definesc marketingul pe rețelele sociale și descrieți scopul acestuia
- Sa identific pilonii principali ai marketingului pe rețelele sociale: strategie, planificare și publicare, ascultare și implicare, analiză și raportare, publicitate
- Sa definesc obiectivele unei campanii pe rețelele sociale
- Sa scriu, proiectez și reutilizez conținut captivant pentru rețelele sociale