În calitate de Vicepreședinte pentru Relații Publice, am fost responsabilă de gestionarea imaginii publice a clubului și de activitățile de promovare. Am promovat clubul pentru a atrage noi membri, am menținut site-ul web și platformele de social media actualizate și m-am asigurat că toate materialele noastre respectă liniile directoare de brand ale Toastmasters.
Printre responsabilitățile mele principale s-au numărat:
Crearea și implementarea strategiilor de relații publice pentru a crește vizibilitatea clubului;
Gestionarea și crearea de conținut pentru canalele noastre de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn);
Actualizarea site-ului clubului cu informații despre evenimente și întruniri;
Asigurarea unui mesaj coerent și profesionist în toate materialele de comunicare;
Redactarea comunicatelor de presă și contactarea presei locale;
Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei de conducere în activitățile de promovare.
Această funcție mi-a oferit ocazia de a-mi consolida abilitățile în comunicare, marketing, branding și implicare în comunitate.