Больше информации о резюме и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
Резюме от 12.10.2022

Director financiar, Project manager

50 000 лей

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
07 Апреля 1980 (44 года)
Oпыт:
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Management / Administrare

Обо мне

Cele mai mari calități ale mele sunt seriozitatea și perseverența. În cariera mea am ales întotdeauna să îmi asum responsabilitatea și să respect cerințele venite de la superiorii mei. Sunt o persoană care se adaptează foarte repede în colective noi, îmi place munca în echipă și întotdeauna dau tot ce pot pentru a îndeplini obiectivele companiei.

Abilități organizaționale ridicate, decență, perseverență în atingerea scopului, disciplinei, scopului, responsabilității, exigentă, rapidă de auto-învățare. Respectarea principiilor eticii în afaceri, onestitate în conformitate cu obligațiile de afaceri. Abilități analitice. Cunoștințe în domeniul contabilității și al contabilității fiscale, legislația muncii, economia muncii, formularele și sistemele salariale, metodele de muncă, fundamentele planificării afacerilor, analiza financiară și gestionarea fluxurilor financiare. Cunoașterea specificului activităților financiare și contabile, construirea unui sistem de contabilitate de bugetare și de gestionare, înțelegerea elementelor de bază ale managementului strategic de marketing și management, dorința de a îmbunătăți procesele de afaceri. Conceptul utilizator al pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), sisteme juridice și programe - GARANT, consultant +, sistemul Glavbuch, sistemul de director financiar.

Oпыт

Translogistic-13 SRL

Servicii de transport international, import ingrasaminte, export cereale (Кишинёв)

Июнь 2018 - Настоящее время
Director general

Обязанности:

Translogistic-13 SRL, Chisinau


Organizarea si controlul acordarii serviciilor de transport international.
Organizarea si controlul procesului de achizitie si export a cerealelor.
Organizarea si controlul procesului de achizitie si import a ingrasamintelor.
Elabararea si coordonarea planurilor strategice ale intreprinderii.
Coordonarea si implementarea proectelor investitionale.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Planificarea financiară și elaborarea bugetelor.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Formarea contabilitatii de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, si stabilirea prețurilor.

SA Basarabia Nord

Producția de mezeluri, preparatelor din carne și prelucrarea cărnii (Бельцы)

Апрель 2015 - Август 2016
(1 год 4 месяца )
Director financiar

Обязанности:

Gestionarea serviciului financiar și economic al întreprinderii (în supunere - 11 persoane ).
Bugetarea.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Formarea contabilitatii de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Studiul de fezabilitate și analiza proiectelor de investiții.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, de stabilire a prețurilor.
Analiza / eficienței, gestionarea costurilor de rentabilitate pentru a le minimiza.
Elaborare de planuri de afaceri, controlul asupra executării lor.
Organizarea și controlul comportamentului înregistrărilor operaționale și statistice.
OOO "Олимп", Krymsk, regiunea Krasnodar, Rusia

Producția de băuturi alcoolice (vin, vin de fructe), en - gros, vânzare cu amănuntul, prelucrarea primară a strugurilor. (Russian Federation)

Апрель 2007 - Декабрь 2014
(7 лет 8 месяцев)
Director general adjunct pentru Economie și Finanțe

Обязанности:

Gestionarea serviciului financiar și economic al întreprinderii (în supunere. - 8 persoane, inclusiv recrutarea de personal).
Bugetarea.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Stabilire si efectuare de contabilitate de gestiune.
Formarea de contabilitate de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, analiza costurilor, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, de stabilire a prețurilor.
Analiza / eficienței, gestionarea costurilor de rentabilitate pentru a le minimiza.
Elaborare de planuri de afaceri, proiecte de participare la licitații pentru subvenții de la bugetul de Sankt - Petersburg și Federația Rusă, controlul asupra executării lor.

Образование (Высшее)

09.1996 - 07.2001
ASEM

Факультет, специальность: Contabilitate și audit / Contabil-economist

Город: Кишинёв

Знание языков

Румынский — Эксперт
Русский — Эксперт
Французский — Средний
Английский — Начинающий
Ключевые навыки
Abilitatea de a soluționa eficient problemele Planificarea resurselor întreprinderii Negocierea și semnarea contractelor Motivație Modelarea proceselor de afaceri Managementul relației cu clienții (CRM) Lucru în echipa Excel Cunoașterea programelor de contabilitate Cercetare și analiza datelor Analiza datelor Productivitate și organizare Răbdare Swift Word

Похожие резюме

Резюме от 12.04.2022
Возраст:39 лет
Oпыт: 10 лет
Последнее место работы: Специалист по работе с потребителями в отделе поставки газа.
Moldovagaz , (1 год 5 месяцев) Апрель 2016 - Сентябрь 2017
Яловены Full-time, Part-time 15 000 лей
Резюме от 11.07.2022
Возраст:34 лет
Oпыт: 6 лет 8 месяцев
Последнее место работы: Contabil
Hotel Vila Verde , (6 лет 8 месяцев) Февраль 2012 - Октябрь 2018
Кишинёв Full-time 10 000 лей
Резюме от 19.10.2022
Возраст:26 лет
Oпыт: 1 год 3 месяца
Последнее место работы: Manager
Agentie imobiliara , (5 месяцев) Январь 2018 - Июнь 2018
Страшены Full-time
Резюме от 19.03.2024
Возраст:20 лет
Oпыт: 6 месяцев
Последнее место работы: Contabil
Programul de internship JUMP ediţia 8-a | Orange Moldova , (6 месяцев) Октябрь 2023 - Апрель 2024
Кишинёв Part-time, Ночная смена
Резюме от 24.10.2023
Возраст:37 лет
Oпыт: 9 лет 6 месяцев
Последнее место работы: Contabil-operator
Companie de Asigurari Asito , (7 лет ) Февраль 2008 - Февраль 2015
Кишинёв Full-time, Part-time 10 000 лей
Резюме от 23.10.2022
Возраст:18 лет
Кишинёв Part-time 7 000 лей
Резюме от 21.01.2023
Возраст:49 лет
Oпыт: 24 лет 5 месяцев
Последнее место работы: Director, Business Growth & Operations Eastern Europe, Balkans & CIS
IGROW S.R.L., filială IGROW INSTITUTE (Roma, Italia) , (5 лет ) Март 2016 - Март 2021
Кишинёв Full-time, Part-time