Ce scuze inventează angajații ca să se ducă la un INTERVIU DE ANGAJARE la altă companie
13-11-2018 2384
Timp de citire: 1 min.

Ce scuze inventează angajații ca să se ducă la un INTERVIU DE ANGAJARE la altă companie

Nu poți să vii pur și simplu și să-i spui șefului că ai nevoie de câteva ore ca să mergi la interviu la alt job. Și atunci inventezi scuze și pretexte ca să-ți faci un pic de timp: vezi mai jos care sunt cele mai des invocate scuze pentru a lipsi pe la muncă atunci când te vezi cu recruiterul pentru alt job.

Pe o piață cu criză de resurse umane ca Moldova, angajații sunt de multe ori dispuși să aplice la un alt job, mai ales că remunerarea și condițiile de muncă diferă substanțial de la un loc de muncă la altul.  

Pentru a se pregăti şi a merge la interviu, angajaţii obişnuiesc cel mai des să îşi ia o zi de concediu sau să inventeze scuze pentru a lipsi de la birou pentru interviu. Cele mai des întâlnite scuze folosite de angajaţii care merg la un interviu în timpul programului sunt:

# programările la medic;

# formalităţi birocratice (mă duc să-mi actele, să iau un document);

# urgenţe în familie.

Totodată, angajaţi mai spun că merg la masă atunci când vor să plece la interviu, au programare la service auto sau o întâlnire de serviciu în afara biroului.  Alte scuze menţionate au fost problemele personale, fără a fi furnizate detalii exacte superiorilor, sau nevoia de a merge la anumite cursuri sau examene. Majoritatea angajaților nu întâmpină, de obicei, dificultăţi atunci când e nevoie să găsească scuze pentru a pleca la un interviu de angajare, dar recunosc că le este teamă că vor fi refuzaţi de superiorul direct. 

De regulă, angajatorii își dau seama despre faptul că angajatul îi minte, dar fără dovezi nu au cum să mustre sau sancționeze subordonatul. 

Caută un loc de muncă după:
Redacția  delucru.md
Publicat de către
Redacția delucru.md
heart
Abonați-vă la rețelele noastre sociale, unde publicăm conținut util și interesant
Încă ești în căutarea unui loc de muncă sau poate cauți angajați pentru firma ta?